Usch och fy mina herrar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hävdar att du började!Aquaracer2 skrev:Usch och fy mina herrar.
Hahahahaaa, bästa idag! Ta bilen du och kör som folk, så ses vi i morgon!Rock_N_Ron skrev:Men helvetes j-la snö-helvete då! Kommer man fram till/i Sthlm i morr´n? Väderkartorna ser ju inte lovande ut...
Hur ser det ut nu i Sthlm? Utsikterna för i morgon? Vad säger lokalbefolkningen?
Ska försöka boka mig på ett tåg istället för att köra bil. SJ kan man ju lita på! Eller...
Ricrob skrev:Rock_N_Ron skrev:Men helvetes j-la snö-helvete då! Kommer man fram till/i Sthlm i morr´n? Väderkartorna ser ju inte lovande ut...
Hur ser det ut nu i Sthlm? Utsikterna för i morgon? Vad säger lokalbefolkningen?
Ska försöka boka mig på ett tåg istället för att köra bil. SJ kan man ju lita på! Eller...
Hahahahaaa, bästa idag! Ta bilen du och kör som folk, så ses vi i morgon!![]()
Aquaracer2 skrev:Bra grejer!
Mitt bidrag blir en bläckpenna så man kan skriva sitt riktiga namn under(om man vill),![]()
Rock_N_Ron skrev:Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...
Med vinterbuggar på en rwd Beemer är det inte mycket som stoppar en! Kör hårt!David skrev:Rock_N_Ron skrev:Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...
Jag har inte mycket till alternativ, så jag kommer att sladda uppför E4:an.
Vinterdäcken är på, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa.
![]()
Ricrob skrev:Med vinterbuggar på en rwd Beemer är det inte mycket som stoppar en! Kör hårt!David skrev:Rock_N_Ron skrev:Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...
Jag har inte mycket till alternativ, så jag kommer att sladda uppför E4:an.
Vinterdäcken är på, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa.
![]()
Granger9050 skrev:Den där bilden av David o Goliat är egentligen mer spännande än snoppbilden. Det ena ansiktet är ett självporträtt. Gissa vilket!
theargonaut skrev:Blir lite sen, men kommer förbi efter 17.30, om man kommer in i lokalen, d.v.s. ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Ditt minne går det inte att klaga på! Hon är dock snäll nog och låter mig få klara mig på egen hand idag ;-)masterkiller skrev:theargonaut skrev:Blir lite sen, men kommer förbi efter 17.30, om man kommer in i lokalen, d.v.s. ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Coolt, ska jag göra en skylt till Tindra (om jag minns rätt) oxå?![]()
Ricrob skrev:Räknar ner timmarna nu och håller tummarna krampaktigt att alla som tänkt komma också kommer.. Detta kommer bli episkt!
Klocka? Det var det ingen som skrev i beskrivningen, jag har packat ner min frimärkssamling. Trodde det var allmän nördträffJosef B skrev:+1
Ska man ha med sig klocka?
max skrev:Klocka? Det var det ingen som skrev i beskrivningen, jag har packat ner min frimärkssamling. Trodde det var allmän nördträffJosef B skrev:+1
Ska man ha med sig klocka?:shock:
Målarn skrev:Ska jobba 2tim till sen fåre vara, hem byta om och mot Fridhemsplan!!
Tänkte kika in hos panten där på Fridhemsplan innan GTGn vid 16:00-16:15tiden för att ta en snabbtitt på deras helgulds Subprissänkt med 10.000kr
Tror vi lämnade runt 22-23 förra gången vi var på kim hua så det bör vara lugnt, 18.30 visar ju bara att du inte är en dagdrivare utan har ett viktigt arbete att skötaDubbes skrev:Tjena!
Jag kommer lite senare, runt 18:30 - 19:00 hoppas det är någon kvar då!
Simma lungt!
max skrev:Tror vi lämnade runt 22-23 förra gången vi var på kim hua så det bör vara lugnt, 18.30 visar ju bara att du inte är en dagdrivare utan har ett viktigt arbete att sköta![]()