• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Men helvetes j-la snö-helvete då! Kommer man fram till/i Sthlm i morr´n? Väderkartorna ser ju inte lovande ut...
Hur ser det ut nu i Sthlm? Utsikterna för i morgon? Vad säger lokalbefolkningen?

Ska försöka boka mig på ett tåg istället för att köra bil. SJ kan man ju lita på! Eller...
 

Ricrob

Patek
Rock_N_Ron skrev:
Men helvetes j-la snö-helvete då! Kommer man fram till/i Sthlm i morr´n? Väderkartorna ser ju inte lovande ut...
Hur ser det ut nu i Sthlm? Utsikterna för i morgon? Vad säger lokalbefolkningen?

Ska försöka boka mig på ett tåg istället för att köra bil. SJ kan man ju lita på! Eller...
Hahahahaaa, bästa idag! Ta bilen du och kör som folk, så ses vi i morgon! ;)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ricrob skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Men helvetes j-la snö-helvete då! Kommer man fram till/i Sthlm i morr´n? Väderkartorna ser ju inte lovande ut...
Hur ser det ut nu i Sthlm? Utsikterna för i morgon? Vad säger lokalbefolkningen?

Ska försöka boka mig på ett tåg istället för att köra bil. SJ kan man ju lita på! Eller...

Hahahahaaa, bästa idag! Ta bilen du och kör som folk, så ses vi i morgon! ;)

Glömde nog smily´n... :lol:

Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...

Hoppas som sagt vi ses i morr´n!
 
Imorgon smäller det...

9C52789E-5388-4250-89A8-4F7761C726C3-989-000002305766727F.jpg
 

David

Bödeln
Rock_N_Ron skrev:
Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...

Jag har inte mycket till alternativ, så jag kommer att sladda uppför E4:an.

Vinterdäcken är på, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

121210-Winter.jpg
 

Ricrob

Patek
David skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...

Jag har inte mycket till alternativ, så jag kommer att sladda uppför E4:an.

Vinterdäcken är på, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

121210-Winter.jpg
Med vinterbuggar på en rwd Beemer är det inte mycket som stoppar en! Kör hårt!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Ricrob skrev:
David skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Men ärligt; SJ har jag inte mycket till övers för, men som väderprognosen ser ut i morr´n så vet i f-n om jag vill sladdda uppför E4:an & in i Stockholms-kaoset om det ska komma ytterliagre en decimeter eller två...

Jag har inte mycket till alternativ, så jag kommer att sladda uppför E4:an.

Vinterdäcken är på, så jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

121210-Winter.jpg
Med vinterbuggar på en rwd Beemer är det inte mycket som stoppar en! Kör hårt!

Förutom snövallar och brist på parkeringsplatser :D
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Men usch! Leveransprovet jag ska göra i Eskilstuna ser ut att inte komma igång förrän efter lunch så det där med att vara på plats tidigare kan jag nog glömma. Dyker upp gör jag dock, men blir senare än 17. Måste ju inkassera mitt pris i den senaste tävlingen :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Blir lite sen, men kommer förbi efter 17.30, om man kommer in i lokalen, d.v.s. ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
masterkiller skrev:
theargonaut skrev:
Blir lite sen, men kommer förbi efter 17.30, om man kommer in i lokalen, d.v.s. ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Coolt, ska jag göra en skylt till Tindra (om jag minns rätt) oxå? :D
Ditt minne går det inte att klaga på! Hon är dock snäll nog och låter mig få klara mig på egen hand idag ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Ricrob

Patek
Räknar ner timmarna nu och håller tummarna krampaktigt att alla som tänkt komma också kommer.. Detta kommer bli episkt!
 

Målarn

The Steak
Ska jobba 2tim till sen fåre vara, hem byta om och mot Fridhemsplan :D!!
Tänkte kika in hos panten där på Fridhemsplan innan GTGn vid 16:00-16:15tiden för att ta en snabbtitt på deras helgulds Sub :) prissänkt med 10.000kr
 

Josef B

Bestraffaren
max skrev:
Josef B skrev:
+1


Ska man ha med sig klocka?
Klocka? Det var det ingen som skrev i beskrivningen, jag har packat ner min frimärkssamling. Trodde det var allmän nördträff :eek: :shock:


Själv tar jag med mig min bärbara gamingdator på 26" och Counterstrike, så vi kan lana lite! :mrgreen:


Målarn skrev:
Ska jobba 2tim till sen fåre vara, hem byta om och mot Fridhemsplan :D!!
Tänkte kika in hos panten där på Fridhemsplan innan GTGn vid 16:00-16:15tiden för att ta en snabbtitt på deras helgulds Sub :) prissänkt med 10.000kr

Ska dit lite innan jag med, funderar på om jag ska till Naturkompaniet Hantverkargatan och sedan hos min stammisfrisör på Hårslingan :)
 

max

Dancing Queen
Dubbes skrev:
Tjena!

Jag kommer lite senare, runt 18:30 - 19:00 hoppas det är någon kvar då!

Simma lungt!
Tror vi lämnade runt 22-23 förra gången vi var på kim hua så det bör vara lugnt, 18.30 visar ju bara att du inte är en dagdrivare utan har ett viktigt arbete att sköta :cool:

Josef: Kanon, bara jag slipper släpa den över bron hemåt hehe
 

callecalle

Breitling
Hej

Skulle vilja anmäla mig för GTG, är ny här på forumet men polare med Rock n Ron, och jag dycker upp vid 1900 tiden

Ses ikväll

// Calle
 
Topp