• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Alex Schulman - Rolex datejust

lhHGB3B.jpg

Calle Schulman - Rolex submariner no date

LxXSB2o.jpg
Va'fan , bor de i källare med kablar på väggarna?

Otroligt opassande kommentar...

Chris må begått ett misstag för flera år sedan som nu är utrett och förlåtet.

Han är en klockfantast precis som oss alla här, samt en fantastisk artist.

Respektera honom för det i stället.

Med all respekt så vet jag inte vad som var så opassande med den kommentaren...?

Det är ju inte så att han var misstänkt utan dömdes ju faktiskt. Hur vida han gillar klockor eller är en duktig musiker är iallafall för mig jävligt sekundärt om man blivit dömd för kvinnomisshandel...Han må vara förlåten men begick fortfarande brottet och i min värld är kvinnomisshandel bra mycket mer respektlöst än det jag skrev.

r32-e1354196812856.jpg

Rihanna har ingen dålig Rolex-samling (även om det är aningen för mycket guld för min smak)!

YMII ser man sällan på webforum, kanske är den för dyr för "vanligt" folk? Men den där ser väl inte helt riktig ut? Eller? Jag vet inte.

Men frågan är vad hon han använder garantikortet till? (kalla det fördomar men hon är ju ganska öppen med att hon använder droger)

-----------

Oj då...

Chris Brown Attacks Mom's Car, Sentenced To 90 Day Stint in Rehab
Read more: http://singersroom.com/content/2013...s-Moms-Car-Sentenced-To-90-Day-Stint-in-Rehab

YMII ser man sällan på webforum, kanske är den för dyr för "vanligt" folk? Men den där ser väl inte helt riktig ut? Eller? Jag vet inte.

Men frågan är vad hon han använder garantikortet till? (kalla det fördomar men hon är ju ganska öppen med att hon använder droger)

Varför skulle den inte vara riktig? Ingen av dem behöver antagligen titta på en prislapp.

Han kanske slog och tog den...

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Otroligt opassande kommentar...

Chris må begått ett misstag för flera år sedan som nu är utrett och förlåtet.

Han är en klockfantast precis som oss alla här, samt en fantastisk artist.

Respektera honom för det i stället.

Precis T.I, jag håller med.

Bara man köper en hyfsad klocka, så är det mesta förlåtet. Det är nästan som avlatsbrev. Köp en Lange, och träd in i himmelen!
http://chronicle.northcoastnow.com/...firm-handles-international-hitler-watch-sale/

• Like
Reactions: par
Tror knappast varken Chris eller Rihanna betalar för sina klockor, tror snarare det är tillverkarna som står på rad och önskar att de vill ha dem på sig. Skulle snarare tänka mig att de får betalt för att ha på sig klockorna och lägga ut bilder på nätet.

Tillbaka
Topp