Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som sett Alex & Sigges Jaharå sketcher på youtube och vet vad Schulman bär för klocka? Länken påminner om rolex...
Vägrar konsumera någonting som den mannen (Alex) producerar, men jag vet att jag en gång för något år sedan såg en bild på honom med en Explorer I. Kan det vara den?
Är det en nautilus Steffo har i nyhetsmorgon idag? Jag hade inte tid att fortsätta titta.
Fy- f-n. Han måste ju vara samma pain in the ass för Rolex som Anders Behring Breivik är för Lacoste...
Tony Rickardsson - AP
Vägrar konsumera någonting som den mannen (Alex) producerar, men jag vet att jag en gång för något år sedan såg en bild på honom med en Explorer I. Kan det vara den?
Har inte sett filmerna på youtube men han har sagt vid något tillfälle att han har en JLC.
Som sagt, med den mannen skulle jag inte utesluta att det är en replika. (Precis som han är av sin far, en dålig kopia.)
Som sagt, med den mannen skulle jag inte utesluta att det är en replika. (Precis som han är av sin far, en dålig kopia.)
Han har nog råd med fler JLC än de flesta här i alla fall.
Man känner andra genom sig själv...
Mitt uttalande rör hans karaktär, inte hans plånbok.
Man känner andra genom sig själv...
Mitt uttalande rör hans karaktär, inte hans plånbok.
Såg honom på stan häromveckan med en AP ROO! Minns dock inte vilken...Martin Björk kör vad jag tror är en Hublot.
Har kollat upp det nu och han har en Jaeger Le Coultre Master Reveil.
Jag träffade Alex i vintras och då hade han på sig sin rolex. Han berättade även att hans jlc hade behövt åka in på service flera gånger för lagning under en kortare tidsperiod som hade lett till att han tröttnade på den och gjorde sig av med den.
Yoda? Är det du....?
Haha.. Jag tyckte bara ordföljden blev så magnifikt Yoda-ig.Är ju Rex Ryan enligt min avatar, men kanske ska byta till en bild på Yoda
Ser ut aom en tagheuer i guld? Han är ju deras ansikte utåt så förvånar mig inte om det är en tag... Bezeln är lite lik den på deras dykare... ?!?Vad sportar Leonardo DiCaprio för klocka i hans nya film?
Ser ut aom en tagheuer i guld? Han är ju deras ansikte utåt så förvånar mig inte om det är en tag... Bezeln är lite lik den på deras dykare... ?!?
Men jag har nog ändå fel!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Vad sportar Leonardo DiCaprio för klocka i hans nya film?
Mark Levengood - Rolex Datejust two tone