Mycket möjligt. Jag är usel på både Tudor & Rolex.
Tror på en black bay men kan ha fel. Kan va en Sub no date också.
https://d23x6d9cx8qezf.cloudfront.n...steel-bracelet-leather-strap-fabric-strap.jpg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket möjligt. Jag är usel på både Tudor & Rolex.
Försökte zooma in och se logga. Våldigt suddigt men det ser snigligare ut än både Rolex och Tudor.Skulle precis lägga upp bilden. Är det inte en Tudor?
Det är en sub.Mycket möjligt. Jag är usel på både Tudor & Rolex.
Tycker kronan gör att det ser ut som en BB, aningen för stor för en sub.Det är en sub.
Tror på en black bay men kan ha fel. Kan va en Sub no date också.
https://d23x6d9cx8qezf.cloudfront.n...steel-bracelet-leather-strap-fabric-strap.jpg
Försökte zooma in och se logga. Våldigt suddigt men det ser snigligare ut än både Rolex och Tudor.
Det är en sub.
Tycker kronan gör att det ser ut som en BB, aningen för stor för en sub.
Tycker också att det ser ut som en sub, bortsett från kronan som känns helt off.När jag zoomar in tycker jag helt klart det ser mer ut som en Sub än Tudor - men är verkligen inte säker.
Var inne på Nymans för några veckor sedan när han kom in. Ingen säljare var ledig främst pga en stor grupp asiater. Han orkade inte vänta och gick. Såg inte vad han hade på armen.När jag ändå är inne på kändisar i blåsväder
Virtanen kör någon äldre sub(?).
Var inne på Nymans för några veckor sedan när han kom in. Ingen säljare var ledig främst pga en stor grupp asiater. Han orkade inte vänta och gick. Såg inte vad han hade på armen.
Utan att se ordentligt: Virtanen är för ängslig för att köra Tudor. Sätter en bärs på att det är en RolleSkulle precis lägga upp bilden. Är det inte en Tudor?
Axwell med en Hublot?
Ingen?Ingvar sportar? Går bet på den.
Gör det verkligen det?Ser ut som en AP?
Yep. Visst är det en AP offshore.Gör det verkligen det?
Ah, alltid finns det någon som kan mer =) Tack!Yep. Visst är det en AP offshore.
Utan att se ordentligt: Virtanen är för ängslig för att köra Tudor. Sätter en bärs på att det är en Rolle
SteffoooGissa vem!
Börje AhlstedtGissa vem!
Min första gissning var också en APOAh, alltid finns det någon som kan mer =) Tack!
Inte samma guld Aqua Terra då?En dålig bild på David Helenius i Nyhetsmorgon. Är det en ny omega jag ser?
Inte samma guld Aqua Terra då?
Tror ändå det är den