Denna månne?Vad rockar löfven idag?
https://klocksnack.se/threads/stats...-rörelsen-Ädelmetall-och-välkänt-märke.51666/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna månne?Vad rockar löfven idag?
Alltid intressant att se vad de som kan köpa exakt vad de vill väljer att ha.Jakob Wallenberg, Magnum Mandel.
Ser onekligen ut så på länken
Kan det vara så att Alexandra Bring rockar en AP eller är man helt ute och cyklar?
Stämmer. RO
Kan det vara så att Alexandra Bring rockar en AP eller är man helt ute och cyklar?
På bilden har hon vad som ska vara en isad RO. Vet att hennes TT-Daytona är monsterfake men hon kanske tagit klivet till något ordentligt? Har personligen svårt att tro att man går från en thaitona till AP med diamanter...
min profilbild beskriver den bilden perfekt
Frugans? René har en DJ.Hellenius med något jag tror är en DJ 2 ev 41
Halvtaskig bild
Möjligt. Hittade ingen bra bild när hon bär sin klockaFrugans? René har en DJ.
Ordning. Finns ingen anledning att hålla tillbaka. Den matchar dessutom kostymen välStefan Persson på HM årsstämman med 5711P?
Fin bild men jag hade inte satt en månadslön på att den var äkta. Finns det fler bilder?
Jag sätter emot!Fin bild men jag hade inte satt en månadslön på att den var äkta. Finns det fler bilder?
varför skulle han bära en fake?Fin bild men jag hade inte satt en månadslön på att den var äkta. Finns det fler bilder?
varför skulle han bära en fake?
Vaddå hona?Det är en hona Alf!
varför skulle han bära en fake?
Det är en hona Alf!
Tänker man att det är era profilbilder som har den här korta konversationen blir det jävligt kul.Vaddå hona?
Tänker man att det är era profilbilder som har den här korta konversationen blir det jävligt kul.
Vem är hon ens?Snyggt och roligt val av Alexandra faktiskt, inte sett många kvinnor bära AP.
Känd fitnesstjej och allt vad det innebär.Vem är hon ens?
Ja jävlar, vilken skillnad! Fan, lucky you som har en relation med en kvinna som har en AP-kompatibel handled.Passar ju inte henne för fem öre.
Passar dock min brud =)