Den passade bra på det där bandet, vad det nu heter. Det måste vara skönt med en läderbit mellan klocka och hud.Stefan Sauk med Rolex GMT Master.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den passade bra på det där bandet, vad det nu heter. Det måste vara skönt med en läderbit mellan klocka och hud.Stefan Sauk med Rolex GMT Master.
BundDen passade bra på det där bandet, vad det nu heter. Det måste vara skönt med en läderbit mellan klocka och hud.
Har du också senaste dubbel lp'n i röd vinyl med metallarbetarna (ursäkta för öff töpic) ?
Stefan Sauk med Rolex GMT Master.
Varela verkar ha kompletterat sin Speedy.
Det var en grymt bra roll! Definitivt värd en ny klockorNarcos-cashen spenderas på bästa sätt
Det var en grymt bra roll! Definitivt värd en ny klockor
Ändå stort att bara ta roller där han får heta Jorge.Han borde byta namn till Jorge IRL.
Ändå stort att bara ta roller där han får heta Jorge.
"Is the character's name Jorge?"
"Ehh, no"
"Then thanks but no thanks"
Tänkte att detta kunde alltid höja blodtrycket på någon, en trådkändis:
https://twitter.com/calleschulman/status/932594147315408896
Exakt, håll dig gärna OT.
Ändå stort att bara ta roller där han får heta Jorge.
"Is the character's name Jorge?"
"Ehh, no"
"Then thanks but no thanks"
Absolut, det var extremt onödigt av mig och jag vet tusen gånger om ursäkt. Utgår från att du gör samma sak.Jag antar att du menar Off Topic? Annar förstår jag inte ditt inlägg nedan, när du själv broderar ut texten kring en trådpersonlighet.
Nej. Jag väljer att citera dig:Absolut, det var extremt onödigt av mig och jag vet tusen gånger om ursäkt. Utgår från att du gör samma sak.
Ja, vi är verkligen av samma skrot och korn du och jag... PMa mig om du vill diskutera vidare.Nej. Jag väljer att citera dig:
"diskutera gärna vidare på ett forum där jag inte behöver läsa det du skriver."
https://klocksnack.se/threads/när-skurkarna-slutligen-vinner.76574/page-10#post-2036073
Hej! Jag saknar helt behov av att PM:a med dig. Jag önskar dig en fortsatt trygg och outmanande filterbubbelvecka!Ja, vi är verkligen av samma skrot och korn du och jag... PMa mig om du vill diskutera vidare.
Bär Bagge bra Bulova? (Tror inte det heller men det passade bra in)
Jag är lite besviken faktiskt...Numera kändisar, "The men who (almost) brought down the PPM system", David Rothman Persson med Rolex YM och Alexander Ernstberger med AP ROO.
Lyckades hitta en bättre bild men jag knäcker fortfarande inte vad det är.
Är det verkligen en Astron han har? Tycker subdialsen sitter annorlunda på bilden + annat band också..
Narcos-cashen spenderas på bästa sätt
Det är ju inget du tycker.. det är så.Är det verkligen en Astron han har? Tycker subdialsen sitter annorlunda på bilden + annat band också..
Har en förkärlek till att tycka saker..Det är ju inget du tycker.. det är så.
Fel av migÄr det verkligen en Astron han har? Tycker subdialsen sitter annorlunda på bilden + annat band också..