Mannerström rockar ju fortfarande sin guld Brette iaf!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svensk kändis @Joffrey
Kanske inte så känd än men en jäkel på att laga mat, 114060’n på genom hela programmet.
Fan vad jag fnissar åt tanken att kallas kändisSvensk kändis @Joffrey
Men du känns ohyggligt stabil program efter program! Verkligen kul att följa dig.Fan vad jag fnissar åt tanken att kallas kändis
Tack så jättemycket! Det var galet stressigt, men jag försökte alltid ladda upp och köra stenhårt inför varje tävling!Men du känns ohyggligt stabil program efter program! Verkligen kul att följa dig.
PelagosTudor på Aron?
Tror svaret finns några sidor bak i denna tråd, om jag inte minns fel Tror det är en InvictaMendez i Mello, vilken klocka är det han bär? Någon som vet?
Ful iallafallMendez i Mello, vilken klocka är det han bär? Någon som vet?
Det är världens första medvetna klocka. Den har växt till sin onaturliga storlek genom att äta andra, mindre, klockor (Breitling Emergency II, Invictas, min svärmors moraklocka). Vi borde alla stödrösta på Mendez då han genom sitt osjälviska agerande håller det här monstret från att käka upp våra egna, mindre, dyrgripar.Mendez i Mello, vilken klocka är det han bär? Någon som vet?
Det är världens första medvetna klocka. Den har växt till sin onaturliga storlek genom att äta andra, mindre, klockor (Breitling Emergency II, Invictas, min svärmors moraklocka). Vi borde alla stödrösta på Mendez då han genom sitt osjälviska agerande håller det här monstret från att käka upp våra egna, mindre, dyrgripar.
Diskret och elegant val för att vara en Sport-Rolex matchat med kostym. Kunde varit värre, typ Sub.Casper von Koskull ( Nordeas Koncernchef ) i dagens DN. Rolex Explorer ( och nån fitbit-variant ).
/j
Det är världens första medvetna klocka. Den har växt till sin onaturliga storlek genom att äta andra, mindre, klockor (Breitling Emergency II, Invictas, min svärmors moraklocka). Vi borde alla stödrösta på Mendez då han genom sitt osjälviska agerande håller det här monstret från att käka upp våra egna, mindre, dyrgripar.
Värre? Det där är inte illa eller dåligt alls. Går man i kostym dagligen blir enbart "kostymklocka" sjukt trist att bära.Diskret och elegant val för att vara en Sport-Rolex matchat med kostym. Kunde varit värre, typ Sub.
Robin? Så pazz...den DressmantypenBratte på snubben som vann mellon förra året.
Super Ocean Heritage
Jag inledde faktiskt min mening med att säga att det var elegant och diskret... bara min illa dolda Nordea-irritation som råkade lysa igenom.Värre? Det där är inte illa eller dåligt alls. Går man i kostym dagligen blir enbart "kostymklocka" sjukt trist att bära.
Heaton väger upp sin fantastiska Nautilus med en fruktansvärd Kenzo-tröja.
Gråter man ut i media att man inte har råd med handpenning för en bostad så tycker jag inte att man ska flasha med den på handleden.
ClassyOakley..