Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maja Nilsson med en Day Date i guld.
Hon är nog absolut "känd" med de mått som det tidigare postats i den tråden. 85k följare på Instagram och en semi-känd podcast.Vem?
...ja, jag spelar smådum, jag ser vem som postat bilden. Men är hon verkligen känd?
Kanske är jag bara gammal. Så kan det vara.
Är lite anti sociala medier och allt man ska visa upp för världen. Men tämligen obra att visa upp en sådan dyrgrip, tänker mig att risken för att bli rånad måste öka en del.Maja Nilsson med en Day Date i guld.
Tänker mig att folk nog hade rånat henne ändå isåfall mtp att folk vet att hon är förlovad med Victor, som tjänar 60-70 millar om året.Är lite anti sociala medier och allt man ska visa upp för världen. Men tämligen obra att visa upp en sådan dyrgrip, tänker mig att risken för att bli rånad måste öka en del.
Är lite anti sociala medier och allt man ska visa upp för världen. Men tämligen obra att visa upp en sådan dyrgrip, tänker mig att risken för att bli rånad måste öka en del.
Exakt. En klocka gör nog inte så mycket skillnad i sammanhanget...Tänker mig att folk nog hade rånat henne ändå isåfall mtp att folk vet att hon är förlovad med Victor, som tjänar 60-70 millar om året.
Tänker mig att folk nog hade rånat henne ändå isåfall mtp att folk vet att hon är förlovad med Victor, som tjänar 60-70 millar om året.
Tror snarare att de behöver oroa sig extra mycket, men en klocka för 250k hit eller dit gör nog ingen skillnad.Jaha, my bad, är föga intresserad av diverse idrottsutövare och dess tjejer. Då är det inget de troligtvis behöver oroa sig för
They got 99 problems, but getting robbed for a Rolex aint one.Tror snarare att de behöver oroa sig extra mycket, men en klocka för 250k hit eller dit gör nog ingen skillnad.
Då är det ännu schystare av dig att oroa digJaha, my bad, är föga intresserad av diverse idrottsutövare och dess tjejer. Då är det inget de troligtvis behöver oroa sig för
Den som söker, han finner.Satt och tittade på Veckans brott och funderar lite på vad GW har för klocka? Har sett att han burit samma ett flertal gånger i programmet, tyvärr kass bild från Tvn men lite skägg på köpet iaf!
Om det är hans Datejust som vart med tidigare du tänker på så säg det, tyckte tavlan var större men kan bero på bilden.Den som söker, han finner.
Det finns hur många poster som helst om hans klocka
Beror nog på bildenOm det är hans Datejust som vart med tidigare du tänker på så säg det, tyckte tavlan var större men kan bero på bilden.
Kallt men vackert, men nu får gärna våren anlända
Kallt men vackert, men nu får gärna våren anlända
Fel trådFel tråd eller är du en svensk kändis kanske?
Well, ribban är ganska låg. Jag har behövt googla minst hälften av de som postats om på sistone. Men jag är sjukt okunnig kring svenska kändisar, kollar aldrig på tv och ointresserad av sport.Fel tråd eller är du en svensk kändis kanske?
Vem är det där ens?
Är det en Rolex Yachtmaster jag skymtar på hennes hand? Syns 4:41
En dåligt foto taget på skärmen för den som inte orkar ta sig in på videon för att kolla.
Känd fitnessprofil i Sverige, hon och hennes man driver GYMMET *insert stad* på flera ställen i Sverige. Tror de är uppe i 5-6st gym. Ingen megakändis såklart men känd som sagt, alla fall för de som tränar och intresserar sig för det på sociala medier.Vem är det där ens?
#InfluencerVem är det där ens?