Norberg ikväll: Är inte säker men Frida Hansdotter rockar antagligen @Sjöö Sandström under jackan medan Västmanlands landshövding visar klart vilket tyskt märke hon gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
http://sjoosandstrom.se/chronicles/frida-hansdotter/Norberg ikväll: Är inte säker men Frida Hansdotter rockar antagligen @Sjöö Sandström under jackan medan Västmanlands landshövding visar klart vilket tyskt märke hon gillar.
Vad bär Erik Johansson i Bonusfamiljen på SVT ? Tycker den ser stilig ut och skymtas ofta i programmet!
Tror mer på Longines om jag tolkar kronskydden...eller så har du rättTudor på Aron?
Storfräsare!
Norberg ikväll: ...Västmanlands landshövding visar klart vilket tyskt märke hon gillar.
Västmanlands landshövding, Angela MerkelSinnessjukt!
Tudor på Aron?
Tyckte mig ana Tudor på visarna. Dock en väldig chansning från min sida.@LUFC Hittat andra bilder, verkar vara en Pelagos på nato
Väldigt bra förebild. Nu senast i helgen klämde han ju in nattvasan fre-lör och så Vasaloppet på söndagen.Och vem är Aron?
EDIT: Hittade efter lite googling. Andersson. Rullstolsburen äventyrare och idrottsman. Imponerande bedrifter må jag säga.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Aron_Anderson
Där har @Sjöö Sandström någon att tänka på som nästa ambassadör. Skulle passa utmärkt med en UTC Extreme på hans äventyr, och vilken förebild som dessutom är ambassadör för Barncancerfonden.
Väldigt bra förebild. Nu senast i helgen klämde han ju in nattvasan fre-lör och så Vasaloppet på söndagen.
Bra förslag, kan nog inte hitta någon bättre ambassadör.
Han är ju minst sagt en sprallig typ . Pelagos i titan (som är lätt) är säkert inte fel när man rör på armarna hela tiden. Misstänker att den inte stannat sen han satte den på sig... Om det var förra eller förrförra året han vann Wings for life loppet globalt (med bästa tid globalt sedan det började), men blev diskad efter målgång på grund av någon teknikalitet . Han var även programledare i lilla sportspegeln ett tag. Men den nya Royal Capital kan dom ju snöra på honom tycker jagOch vem är Aron?
EDIT: Hittade efter lite googling. Andersson. Rullstolsburen äventyrare och idrottsman. Imponerande bedrifter må jag säga.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Aron_Anderson
Där har @Sjöö Sandström någon att tänka på som nästa ambassadör. Skulle passa utmärkt med en UTC Extreme på hans äventyr, och vilken förebild som dessutom är ambassadör för Barncancerfonden.
Ingen aning, men det kanske är ett Spanien fynd och då kanske Triwa är premiumVad sportar han nu då? Stort kliv från Triwa?
Vad är det för något egentligen?Vad sportar han nu då? Stort kliv från Triwa?
Maja Nilsson med en Day Date i guld.
Noll aning.Vad är det för något egentligen?
Hon eller klockan?Helvete vad snygg.
Hon eller klockan?
Jodå. BAKS går att applicera här
Kanske inte så känd än men en jäkel på att laga mat, 114060’n på genom hela programmet.
Jodå. BAKS går att applicera här
Han som åkte ur Mästerkocken i förra veckan kör en SD, 16600 om jag inte sett fel.