ScubaKing
Guld
Föredrar YM framför Daytona typ 7 dagar i veckan men tack för svaren
Samma här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Föredrar YM framför Daytona typ 7 dagar i veckan men tack för svaren
Var ett tag sen man såg Jon’s AP i vloggen. Någon som vet vad han bär på bilden? Han gjorde ju ett samarbete med Roger Dubuis för ett tag sedan, kan det vara något sådant?
Såg Steffo Törnqvist på en uteservering idag. Cigarr på plats, solbränna likaså men utan klocka på handleden - blev så förbryllad att jag även nu (elva timmar senare) är osäker att det verkligen var Steffo!
Lite som att träffa påven utan huvudbonad/Mitra
En Roger Dubuis Excalibur double flying tourbillon pirelli nånting. I senaste vloggen kan man se den. Är nog inte hans egen utan han är med i deras run to Monaco och han lånar den under racet.
Var ett tag sen man såg Jon’s AP i vloggen. Någon som vet vad han bär på bilden? Han gjorde ju ett samarbete med Roger Dubuis för ett tag sedan, kan det vara något sådant?
+1Känner knappt hälften av personerna som är med här...
Känner knappt hälften av personerna som är med här...
Det är ju iof inte så ofta man känner en kändis...
Vad kör Björn Wirdheim? Seiko?
Nej, jag noterade formuleringen innan jag tryckte iväg men iddes inte kommentera det...Det är ju iof inte så ofta man känner en kändis...
Jag kanske känner igen 10% av personerna, knappast mer.Känner knappt hälften av personerna som är med här...
Såg ut att klä honom väldigt bra.Jens Lapidus kör med Cartier, åtminstone när Cartier själva betalar honom i ny reklamfilm
Bra fråga Han skriver också om det på sin officiella FB-sidaSåg ut att klä honom väldigt bra.
Edit: hur hamnade han som omslagsperson för cartier?
En helt vanlig big red 6263.Är det en PN daytona? Eller vad bär Steffo egentligen?
En sjukt tramsig "hålla bak axlarna"-tröja. Klockan vet jag inte.Vad har Calle Schulman på sig här?
En Milgauss va?Vad har Calle Schulman på sig här?
En Milgauss va?
Visst är det Milgauss!Tror också en Milgaus. Har för mig han la ut på instagram i samband med att han införskaffade den
Kanske dags att göra den här herrens bön hörd? @leben @hookFikusklockor