Men har han bokat genom trivago?På hotell i Visby. Martin Björk sportar sin helguldsdaytona och ytterligare en har en Daytona. Lite frukostspotting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men har han bokat genom trivago?På hotell i Visby. Martin Björk sportar sin helguldsdaytona och ytterligare en har en Daytona. Lite frukostspotting.
Borde ha frågat, allt annat är skandal.Men har han bokat genom trivago?
Har själv börjat titta allt mer på DJ. Framförallt den klassiska storleken 36mm, med jubilee, räfflad ring och blå, silver eller vit tavla. Verkar som att detta val är ganska vanligt även bland kvinnor. Anses 36mm vara unisex-storlek? I dessa fotbollstider har säkert flera noterat TV4-studions Anna Brolins klocka. Vad tycks?
Skillnad på guld och president vs stål och jubilee dock. Även om jag håller med.36mm sitter kanon på män också.. Haft en Daydate 36mm på mina tjocka handleder på 19,5cm. Tyckte den satte perfekt på handleden. Varken för stor eller liten
shit, är det Fredag redan!36mm sitter kanon på män också.. Haft en Daydate 36mm på mina tjocka handleder på 19,5cm. Tyckte den satte perfekt på handleden. Varken för stor eller liten
Jo, sant men ändåSkillnad på guld och president vs stål och jubilee dock. Även om jag håller med.
Haha, bilden är gammalt.. Klockan är inte kvar nu längreshit, är det Fredag redan!
UtvecklaSkillnad på guld och president vs stål och jubilee dock. Även om jag håller med.
Tyngd, färg, form.Utveckla
Okaj.Tyngd, färg, form.
Presidentlänken binder ihop det hela, jubileelänken lite rasslig och lämnar boetten lite mer ensam.
Inte sällan lite fetare boetter på t.ex 18038 också.
Köttig pjäs i alla fall. Han får nog problem med att stoppa in den där under manschetten.
Ny klocka för Uffe? Svårt att se från dålig vinkel..
Han ser verkligen ut att trivas...Chris med vintage Daytona
Asså, Chris O’Neill ser ju konstant bakis ut. Och föga förvånande är det! Han är en bizniz-nisse från Nova Yorka helt ointresserad av skidskytte och handboll, hur kul kan det vara för honom att umgås med svärpäronen egentligen? Likt jag på julafton (som spenderas med golffrälst svärfar) tror jag han nog sänker både en och sjutton rejäla för att bevara husfriden.Han ser verkligen ut att trivas...
Men har han bokat genom trivago?
Han dyker iaf upp, även om det ser tveksamt ut - trevlig dinka oavsett.Asså, Chris O’Neill ser ju konstant bakis ut. Och föga förvånande är det! Han är en bizniz-nisse från Nova Yorka helt ointresserad av skidskytte och handboll, hur kul kan det vara för honom att umgås med svärpäronen egentligen? Likt jag på julafton (som spenderas med golffrälst svärfar) tror jag han nog sänker både en och sjutton rejäla för att bevara husfriden.
Folk slänger dynga på Don Cristobal men inte jag. Jag respekterar hans hustle och är även imponerad att han valt bort prinstitel för att få fortsätta vara sig själv.Han dyker iaf upp, även om det ser tveksamt ut - trevlig dinka oavsett.
Chris är kung (på sitt eget lilla vis) men att han "valt bort prinstitel för att få fortsätta vara sig själv" är väl en sanning med modifikation. Om han tagit prinstiteln hade han fått ge upp karriären och alla de pengar det innebär. Så det är knappast "för att vara sig själv" eller av idealistiska skäl han gjort det.Folk slänger dynga på Don Cristobal men inte jag. Jag respekterar hans hustle och är även imponerad att han valt bort prinstitel för att få fortsätta vara sig själv.
Att han sedan ser bakis ut hela tiden är bara en bonus. Skulle jag också göra om jag kom undan med det.
Det finns inga idealistiska skäl bortom näsan. Karln ville inte vara uppstoppad apa med en derivativ titel från ett litet land långt bort som ”jobbar” i någon trött välgörenhetsorganisation. Han har ett liv som han trivdes med innan Frau Chris kom in i hans liv, det vill han gärna fortsätta med. Jag kallar det för att vara sig själv. Bra smak i dinkor har han också.Chris är kung (på sitt eget lilla vis) men att han "valt bort prinstitel för att få fortsätta vara sig själv" är väl en sanning med modifikation. Om han tagit prinstiteln hade han fått ge upp karriären och alla de pengar det innebär. Så det är knappast "för att vara sig själv" eller av idealistiska skäl han gjort det.
Har han egentligen inte bara köpt såna som "alla" vet vad det är och vet den saftiga kostnaden på?Det finns inga idealistiska skäl bortom näsan. Karln ville inte vara uppstoppad apa med en derivativ titel från ett litet land långt bort som ”jobbar” i någon trött välgörenhetsorganisation. Han har ett liv som han trivdes med innan Frau Chris kom in i hans liv, det vill han gärna fortsätta med. Jag kallar det för att vara sig själv. Bra smak i dinkor har han också.
Certina DS Date?Jan Björklund under kvällen..?
CertinaJan Björklund under kvällen..?
Förresten, är det någon som lagt märke till GW:s Datejust på jubilee? Han bär den riktigt löst och drämmer den i bordet hela tiden i programmet Veckans Brott.