Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag undrar även vad Alex Schulman har för klocka i dagens avsnitt, någon som kollar/kollat?Någon som har koll på vad för klocka David Hellenius kör för klocka i dagens avsnitt utav Hellenius hörna?
Carl edmondVad har mighty Peter Forsberg på armen?
Nomos?
Carl EdmondVad har mighty Peter Forsberg på armen?
Nomos?
Kostar 2 lax ... jojjo! Fint skare vaVad har mighty Peter Forsberg på armen?
Nomos?
Tja, han är ju delägareKostar 2 lax ... jojjo! Fint skare va
Tjing för att inte köpa!Tja, han är ju delägare
Vad har mighty Peter Forsberg på armen?
Nomos?
Datejust ser det ut som.Förlåt för taskig bild inte lyckats lista ut vad detta är för klocka. Någon som känner igen?
Klockfan sitter ju mitt i handflatan...Erik berg , DD i helguld och töntigt förkläde
Han har handen i fickan. Ser ut att sitta ganska braKlockfan sitter ju mitt i handflatan...
Bilhandlarhäng är toktajt i jämförelse.
Har du gått på glöggen tidigt?Klockfan sitter ju mitt i handflatan...
Bilhandlarhäng är toktajt i jämförelse.
Klockan möjligen men allt annat i den bilden är verkligen inte ”hårt” i min bok. Fan vilken fjantig porträttbild!Arn med Panerai. Hårt.
Klockan möjligen men allt annat i den bilden är verkligen inte ”hårt” i min bok. Fan vilken fjantig porträttbild!
Klockan möjligen men allt annat i den bilden är verkligen inte ”hårt” i min bok. Fan vilken fjantig porträttbild!
Okej. Har ofta svårt att tyda ironi i textform tyvärr.Var en släng ironi i just det. Finns många Stallone där ute. Men trivs han i det så är det inte mig emot.
Okej. Har ofta svårt att tyda ironi i textform tyvärr.
Erik berg , DD i helguld och töntigt förkläde
Haha, det där är fan jul-klass!!Steffo bjuder på sin gulgulds-nautilus julafton till ära
Funkar på nyår också...Haha, det där är fan jul-klass!!
Vad kan vara ADris på guld-nautilus, 500 lax?Steffo bjuder på sin gulgulds-nautilus julafton till ära