Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bvlgari Diagono????Någon som har möjlighet att identifiera klockan på den här ”kända” poddaren i börssvängen?
Kul val! När var det där? 1980?Hans Majestät Konungen med sin Citizen Aqualand
Är terrorist-klocka ett vedertaget begrepp jag missat?
.
Är det prillans klocka? Isåfall skall jag kika lite närmare över detta.Någon som har möjlighet att identifiera klockan på den här ”kända” poddaren i börssvängen?
Ah, Fifty Six.Vacheron Constantin på Alex handled?
Jävligt bra bild på honomVacheron Constantin på Alex handled?
Ser ut som de!Bvlgari Diagono????
Den har man kunnat se på hans handled några år. Innan dess var det en svarttavlad DJ på oysterlänk.Vacheron Constantin på Alex handled?
Han var med i Babel i veckan och pratade om sin nya bok då körde han en Milgauss.Den har man kunnat se på hans handled några år. Innan dess var det en svarttavlad DJ på oysterlänk.
Vad kan detta vara?
Ser ut som en Garmin Fenix 5 eller 6.Vad kan detta vara?
Det är väl en OP? Eller möjligen någon homage-variant.Vad har Patrik Lundberg på sig här?
Jag tror det är en 116000, vit tavla.Vad har Patrik Lundberg på sig här?
Bra val!En Sjö Sandström Worldtimer på gummi pryder alpinåkaren Frida Hansdotters handled i serien Över Atlanten säsong 2
Mycket bra val!Bra val!
En Sjö Sandström Worldtimer på gummi pryder alpinåkaren Frida Hansdotters handled i serien Över Atlanten säsong 2
Har för mig att Frida är ambassadör för Sjöö.Bra val!
är fotot taget från nån gammal porrfilm precisnföre akten börjar eller?Speedmaster Mark II på original perforerat corfam.
Borde kanske ligga under "internationella kändisar"...