• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Någon som lyckas spotta vad julvärden Mark Levengood har på armen?
1000004822.jpg

Ursäkta vidrig kvalitet på bild :-D men undrar vilken klocka Saade har på sig i Björnzone 2.0? Får för mig att det är en blå Datejust 36 mm. Eller är det 41 mm? Någon som vet?
kass.png

Senast ändrad:
Luuk fortsätter OWG:a med sin första generationens Omega Aqua Terra. Oklanderlig smak! 👍 Han har burit samma klocka i många säsonger av På Spåret vad jag vet? Jag vet att den varit uppe några gånger förut i tråden, men för "nytillkomna tittare" kan det väl vara på sin plats att lyfta fram den igen. Är osäker på vilken storlek han bär (jag ser inte riktigt hur datumfönstret sitter på skärmdumpen) men gissar på 39,2 mm eftersom den referensen är vanligast.

Skärmbild 2024-12-27 134034.png

Edit: Visarna och indexen ser guldiga ut. Kan det vara 2503.34.00 mer specifikt?

ezgif-7-780e6b9013.jpg

Tillbaka
Topp