Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16203 möjligtvis.Någon som lyckas spotta vad julvärden Mark Levengood har på armen?
![]()
Gissar på 16238?Någon som lyckas spotta vad julvärden Mark Levengood har på armen?
![]()
Panerai utan bezelo!?Vad är det för enorm pjäs som Tage Danielsson har på sig här?![]()
syns bättre här:Någon som lyckas spotta vad julvärden Mark Levengood har på armen?
![]()
Har dålig koll på Panerai men känns inte som det, trångt mellan luggarna och triangellume på timvisarenPanerai utan bezelo!?
Panerai utan bezelo!?
Har dålig koll på Panerai men känns inte som det, trångt mellan luggarna och triangellume på timvisaren
Har iallafall ett bund som räcker till en mindre hästsadel.Vad är det för enorm pjäs som Tage Danielsson har på sig här?![]()
Det var även min gissning när jag såg honom
Luuks klocka har silver sunburst. Den fanns både automat och kvarts. Hans är troligen kvarts ser man på andra bilder (två textrader på kvarts, tre på automat).Luuk fortsätter OWG:a med sin första generationens Omega Aqua Terra. Oklanderlig smak!Han har burit samma klocka i många säsonger av På Spåret vad jag vet? Jag vet att den varit uppe några gånger förut i tråden, men för "nytillkomna tittare" kan det väl vara på sin plats att lyfta fram den igen. Är osäker på vilken storlek han bär (jag ser inte riktigt hur datumfönstret sitter på skärmdumpen) men gissar på 39,2 mm eftersom den referensen är vanligast.
![]()
Edit: Visarna och indexen ser guldiga ut. Kan det vara 2503.34.00 mer specifikt?
![]()
Den killen ser ut att vara typ 12 år så klockan kanske är hans fars?Kan det vara så att vårt snart fd trafikregionråd Fendert har en speedmaster?
![]()
Noll relevansDen killen ser ut att vara typ 12 år så klockan kanske är hans fars?
Ser så ut. Syns tydligare härKan det vara så att vårt snart fd trafikregionråd Fendert har en speedmaster?
![]()
Hmmm. En 29-årig politiker med ett mindre imponerande CV knallar omkring med en klocka i 100k klassen. Undrar vad media tycker om det?
Kostade väl 30 för 10 år sedan…är ju inte flångny….Hmmm. En 29-årig politiker med ett mindre imponerande CV knallar omkring med en klocka i 100k klassen. Undrar vad media tycker om det?
Jan Emanuel rockade betydligt dyrare grejer. Och han var (är??) Politiker.Hmmm. En 29-årig politiker med ett mindre imponerande CV knallar omkring med en klocka i 100k klassen. Undrar vad media tycker om det?
Det får bli en riktig Krigsherre... och sedan blir det KU anmälanJan Emanuel rockade betydligt dyrare grejer. Och han var (är??) Politiker.
Blir jag Politiker så lovar jag att era skattepengar går till en off catalog rolle!
Skulle kunna vara en modern Seiko 5 Sports, de finns med svarta boetterBär Christian en moddad SKX? Eller kanske nyare seiko5?
![]()
Det är nånting som känns väldigt oväntat och härligt med att Mr Koeniggsegg kör Seiko 5.Skulle kunna vara en modern Seiko 5 Sports, de finns med svarta boetter![]()