Både rollen och AP'n är 100% fejk.Säkert lika fake som han själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både rollen och AP'n är 100% fejk.Säkert lika fake som han själv
Det var det jag tänkte att något geni i denna tråd skulle lista ut haha! Om den var fake eller the real dealSäkert lika fake som han själv
Jag också.Blev lite nyfiken på vad Runar bär, någon?
Jag också.
Tavlan ser ganska rörig ut och man får lite billig more-is-more-känsla av den där. Någon som kan identifiera den?
Jag gillar Yngwie, men någon stor tänkare vet jag inte om han ärMen, more is more. How can less be more?
Sätter mina stålar på att det där är en obskyr Invicta!Jag också.
Tavlan ser ganska rörig ut och man får lite billig more-is-more-känsla av den där. Någon som kan identifiera den?
Jag gillar Yngwie, men någon stor tänkare vet jag inte om han är
Älskar hur nonchalant sladdrigt den sitter!Glenn Strömberg med en görgo Rolex 16753
Usch... ser förjäkla tacky ut.Älskar hur nonchalant sladdrigt den sitter!
Blev lite nyfiken på vad Runar bär, någon?
Ingen aning men jag tycker att den känns rätt UN-lik. Inte denna modell så klart men kanske något snarlikt?Jag också.
Ser väl ut som den skall? 251.8.86?Min fina klocka
Ny dag, ny tårta: Imorse väckte vi Paul som fyller 53 år en dag efter mig (så knäppt!). Han fick tårta, sång och paket från barnen. Sedan gick vi ner och i köket hade jag tänt ljus och gjort det mysigt. Det fanns egentligen kvar av princesstårtan men jag tänkte att det är roligare med […]www.isabellalowengrip.se
"Bella" får en JLC Reverso i present, men ser det verkligen rätt ut? Inte sett såna visare innan:
Vet att svärdvisare finns till JLC, men tycker inte det ser rätt ut alls. @Aurum ?
Ser väl ut som den skall? 251.8.86?
Ser ut som en 271.8.61, "Grande Taille Shadow"Hmm, tycker visarna ser för långa ut. Kanske synvilla då.
Den här säsongen har han en annan klocka, gissar att det också är en SS eftersom att han är ambassadör, men trodde först att det var en Daytona (inte fått någon bra bild ännu).
Obskyr storlek
Stämmer, SS Royal Steel Chrono.
Hade inte Fuglesang Halda?
Kanske sitter en Halda på andra armen då.Hade inte Fuglesang Halda?
Nej bild finns. https://www.bukowskis.com/sv/auctio...eve-polarouter-sas-dial-ludvig-ludde-lindgrenSvensken saknas dock på bild.
Kanske sitter en Halda på andra armen då.
Hade inte Fuglesang Halda?
Om inget annat så har hans polare till vänster en SpeedyKanske sitter en Halda på andra armen då.
Är det inte en Breitling Chronomat av något slag?Vad har Klas Eklund på sig? En SS Royal Steel?