Certina DS-1 Big Date om jag inte missminner migVet någon vad statsministern bär på bilden?
*sorry för dålig kvalité
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Certina DS-1 Big Date om jag inte missminner migVet någon vad statsministern bär på bilden?
*sorry för dålig kvalité
Stort tack!Certina DS-1 Big Date om jag inte missminner mig
Vad är det Johan Pehrson bär under Ekots lördagsintervju?
Breitling Kronograf? Colt kanske?Vad är det Johan Pehrson bär under Ekots lördagsintervju?
Vad är det Johan Pehrson bär under Ekots lördagsintervju?
Allas vår Rickard Sjöberg med en riktigt fin pjäs på handleden. Kanske är det första gången det anrika märket Carl Gustaf faktiskt syns på en riktig (?) människa? Månne har herr Sjöberg jaktlicens och ett intresse för äldre vapen? Mycket spännande val av karln, känns helt genuint! Ser ut att vara den exklusiva kronografen som blir din för 30 laxar.
Är det samma klocka? Ursäkta dålig bild lånad från SVT.
Gunnar Strömmer kör Tissot Gentleman ser det ut som!
Troligtvis nej.
1.5 mille ~Troligtvis nej.
Nej. Bezeln stämmer inte.Är det en Tudor på statsvetaren Tommy Möllers handled?
Så… kopia?Nej. Bezeln stämmer inte.
Tudor har bara minutmarkeringar mellan 0 - 15
Finns alla möjliga homage (som de kallar sig själva, varumärkesintrång skulle jag kalla det) iom att snowflake-hands blivit så populäraSå… kopia?
Varken vridring, länk & ändlänkar samt logo på tavlan stämmerSå… kopia?
Är det en Tudor på statsvetaren Tommy Möllers handled?
Tyckte det såg ut som det. Riktigt trevlig!A Schulman med en gött hängande Milgauss.
Vill säga LUMINOX…
Vad har Sveriges försvarsminister på sig?