Man säger en sak före man säljer bilen och en annan sak efter....Ingen aning, men han har nog en lysande framtid som bilhandlare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man säger en sak före man säljer bilen och en annan sak efter....Ingen aning, men han har nog en lysande framtid som bilhandlare.
Kanske politikerhäng är det nya...Ingen aning, men han har nog en lysande framtid som bilhandlare.
Cartier Santos Carrée på höger och Cartier Santos Vêndome på vänsterVad har Grynet här?
Vad har Grynet här?
Cartier Santos Carrée på höger och Cartier Santos Vêndome på vänster
Han var känd för att bära två klockorJäkligt cool bild, körde han alltid dubbelpipigt?
Har fått för mig att han tidigare även burit dubbla omega constellation Pie Pan.Han var känd för att bära två klockor
KronabyVad har Rolf Lassgård på armen?
Ser ut som en sån där larmknapp som man använder i hemtjänstenVad är detta? Han var en av fyra i programmet Politikbyrån i svt för någon vecka sedan.
Vintage Tenor Dorly jump hour.Vad är detta? Han var en av fyra i programmet Politikbyrån i svt för någon vecka sedan.
Ingen handel har ägt rum Hjälpte hnm ersätta en klocka som försvunnit. @Molle hjälpte oxå till. Klart man hjälper en levande legend.kanske hans handlare?
Jag hade hoppats på en IWC men fick inte ihop det.Kronaby
Vet någon varför?Han var känd för att bära två klockor
Två tidszoner, istället för GMT. En för New york och en för Göteborg.Vet någon varför?
gmtVet någon varför?
London. Inte Lilla London tyvärrTvå tidszoner, istället för GMT. En för New york och en för Göteborg.
Det ser så ut. Troligen den enda som kör orange sjal till.Vad bär Gert Wingårdh? Är det en Aquanaut?
Riktigt coolt isf, och intressant.
Jag beundrar Gerts arkitektur och kunnande, dessutom en trevlig person i TV. Men jag tycker inte hans känsla för stil och material har smittat av sig på klädstilen. Men kör han Aquanaut så är det klar respekt!
Vad bär Gert Wingårdh? Är det en Aquanaut?
Jag beundrar Gerts arkitektur och kunnande, dessutom en trevlig person i TV. Men jag tycker inte hans känsla för stil och material har smittat av sig på klädstilen. Men kör han Aquanaut så är det klar respekt!
Vad bär Gert Wingårdh? Är det en Aquanaut?
Word! Använder ingen sökfunktionen längre? Gert och PG måste ha varit med ungerfär en miljon gånger.
Ja, jo.Sven-Göran "Svennis" Eriksson ser ut att bära en Daytona från 90-talet. Den passar honom.
Svennis med en Daytona, tt vad det verkar.
Kör Svennis Daytona 116500?
Har säkert visats förr. Svennis med Daytona
Kul att det är fler som sett det och matar in nya bilder hela tiden. Ha ha, tycker du att vi ska lära oss att söka först så det inte uppstår dubbletter? Så mycket gammalt vi skulle gå miste om. Egentligen ramlade jag på Svennis när jag letade efter Lewi Pethrus men jag hittar inget. Tänker att han borde ha haft något med en himmelsblå tavlaJa, jo.
Man bör alltid söka först.Kul att det är fler som sett det och matar in nya bilder hela tiden. Ha ha, tycker du att vi ska lära oss att söka först så det inte uppstår dubbletter? Så mycket gammalt vi skulle gå miste om. Egentligen ramlade jag på Svennis när jag letade efter Lewi Pethrus men jag hittar inget. Tänker att han borde ha haft något med en himmelsblå tavla