Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast den där har aluminiumbezel om jag inte ser fel. Alltså minst tre generationer gammal och då bör den nog ha vågor.Föregående SMPc gen utan vågor på tavlan va?
Tänkte Sjöö Sandström med glasringen är kanske fel?
Stöddig bit på Diamantbollen-vinnaren Fridolina Rolfö. Modemärke eller?
Stöddig bit på Diamantbollen-vinnaren Fridolina Rolfö. Modemärke eller?
Jag tror också det är en kronograf från Sjöö Sandström.Tänkte Sjöö Sandström med glasringen är kanske fel?
Något vettigare bild, inte för att den hjälper mig men.Jag tror också det är en kronograf från Sjöö Sandström.
Visst är den en Sjöö Sandström. Här är glasringen tydligare om man zoomar lite @Aurum.Något vettigare bild, inte för att den hjälper mig men.
Länken och tavlan stämmer överens också.Visst är den en Sjöö Sandström. Här är glasringen tydligare om man zoomar lite @Aurum.
Snyggt spårat. Måste erkänna att jag lutade åt nåt mode/parfymmärke framförallt pga mina egna pet peeves och fördomar. Tänkte att icke-avsmalnande länk på en såpass stor klocka var väldigt oelegant, det måste vara någon enklare tillverkare.
Länken och tavlan stämmer överens också.
Fast hc har väl bara arabiska siffror på 12, 6, 9?Gekås Ola-Conny rockar Longines HC!
Yes, äldre modellFast hc har väl bara arabiska siffror på 12, 6, 9?
Eller är det en äldre modell?
Där ser man! Tack!Yes, äldre modell
Har för mig att någon nämnde 116233 tidigare. ser klart ut som en 6-siffrig TT iaf.GW önskar god helg med klassisk Datejust i stål/guld, han var väl varit med i tråden tidigare med bland annat en dito i stål?
När jag såg honom live på Cadierbaren för ett tag sedan så hängde en 4/5 siffrig och släpade i bardisken…..Har för mig att någon nämnde 116233 tidigare. ser klart ut som en 6-siffrig TT iaf.
Den 5-siffriga gick i pension för rätt många år sedan. Byttes ut mot en 116233.När jag såg honom live på Cadierbaren för ett tag sedan så hängde en 4/5 siffrig och släpade i bardisken…..
Som sagt….för ett tag sedanDen 5-siffriga gick i pension för rätt många år sedan. Byttes ut mot en 116233.
Som sagt….för ett tag sedan
Nä, fel layout på tavlan. En speedy har subdials vid 3, 6 & 9. Denna har 6, 9 & 12Speedy Snoopy på Janne?
Omega De Ville gulguld kanske…Vad är det kungen sportar för klocka i den omtalade intervjun? Sorry för kassa bilder..
Snyggt, tack!Omega De Ville gulguld kanske…