ace ventura
Basic
Leif Johansson med en Swatch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boettformen känns väldigt Seiko.
Vad har GW på sig här?
När jag reste som värst, hade även jag två klockor. Mycket praktiskt. En IWC 1973 och en Sjöö Sandström ca 1998Två tidszoner, istället för GMT. En för New york och en för Göteborg.
En Omega Constellation!Nån som vet vad Alexander Skarsgård har på sig här?
Vad är VBK för någonting?Vad har VBK?
Viktor Barth KronVad är VBK för någonting?
Tack för det!Viktor Barth Kron
Undrar om han sprang efter Swatch-bilen, som en unge när glassbilen kommer, för att få tag i den?
Nyhetspanelen idag
En oidentifierad man kan väl knappast anses vara känd. Eller ens svensk. Det ligger i sakens natur att man inte är känd om man beskrivs som oidentifierad.Vad hade den oidentifierade mannen de hittade i Höllviken och som sedan avled? Bild från DN
Vilket inlägg...Vad hade den oidentifierade mannen de hittade i Höllviken och som sedan avled? Bild från DN
Svårt att se men det kan eventuellt vara ett armbandsur.Vad hade den oidentifierade mannen de hittade i Höllviken och som sedan avled? Bild från DN
Det har du rätt i. Jag har raderat inlägget men i ditt svar ligger till mig ligger det kvar. Det kanske går att radera även för dig, så det inte behöver ligga uppe?En oidentifierad man kan väl knappast anses vara känd. Eller ens svensk. Det ligger i sakens natur att man inte är känd om man beskrivs som oidentifierad.
Beklagligt öde dock.
Kvaliteten på bilden är beklaglig också.
Du får starta en tråd med titeln: ”Oidentifierade mäns klockor”.
Jag har raderat. Ursäkta.Vilket inlägg...
Troligtvis Breitling TransoceanVad har Steffo på sig i dagens nymo? Sorry för dålig bild, screenshot från video på insta. Ser ut att vara ett mesh-armband iaf.
Det kan väl inte vara en grön Certina?Nån som vet vad Kristersson kör för klocka?
Ja den har varit med några gånger här nu.Det kan väl inte vara en grön Certina?
Shit vad lik Zlatan han är!Gårdinger får nya kärleken outad i Bladet med en Datejust på armen.
Hans Patek kanske? Ref nr lämnar jag åt proffsenVarför tror ni att hon har täckt över hans klocka? Är det för att den är dyr och de vill undvika risken att bli rånad, eller för att den är fake (skämsfaktor)? Någon som har en aning vad det är för klocka som gömmer sig där bakom?