LeSturque
Basic
Det drar ju nästan mer uppmärksamhet att sudda över klockan med vit markörpenna än att bara låta den synasHans Patek kanske? Ref nr lämnar jag åt proffsen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det drar ju nästan mer uppmärksamhet att sudda över klockan med vit markörpenna än att bara låta den synasHans Patek kanske? Ref nr lämnar jag åt proffsen![]()
Säkert medvetet. Vill få frågor om det så dom kan säga att de helst inte pratar om det.Det drar ju nästan mer uppmärksamhet att sudda över klockan med vit markörpenna än att bara låta den synasnu fattar ju även de som inte kan så mycket om klockor att den är stöldbegärlig.
Det drar ju nästan mer uppmärksamhet att sudda över klockan med vit markörpenna än att bara låta den synasnu fattar ju även de som inte kan så mycket om klockor att den är stöldbegärlig.
Han har en riktigt trevlig Patek!Varför tror ni att hon har täckt över hans klocka? Är det för att den är dyr och de vill undvika risken att bli rånad, eller för att den är fake (skämsfaktor)? Någon som har en aning vad det är för klocka som gömmer sig där bakom?
![]()
5726 skulle jag sägaHans Patek kanske? Ref nr lämnar jag åt proffsen![]()
Saggig länk…..fyfan…..Svennis med Daytona
![]()
"Saggig" måste betyda väldigt olika saker i olika delar av landet, eller?Saggig länk…..fyfan…..
Den är keff, saggig, saglig, slut, sliten, körd, fubar, en påse skriskor, bäng, fläng…..bara välja ord efter ort….."Saggig" måste betyda väldigt olika saker i olika delar av landet, eller?![]()
Skulle eventuellt kunna vara en HMTVad har Johan Kinde för klocka i Nyhetsmorgon?![]()
![]()
![]()
Någon som kan identifiera den svenska romersk-katolsk kardinalen Anders Arborelius klocka?![]()
Skulle säga att det är en Omega De Ville PrestigeNågon som kan identifiera vad Tobias bär?
![]()
Stort tack för denna identifiering. Verkar mycket rimligt.Seiko, osäker på ref men typ 99% säker på det är en Seiko typ tvåton titan.
Edit: kanske denna?![]()
Stort tack för denna identifiering. Verkar mycket rimligt.![]()
Var likt RM men får inte ihop det.Någon som kan se/vet vad Ur&Penn och Åhléns ägare Ayad Al-Saffar bär.
![]()
Källa: https://www.di.se/nyheter/du-maste-veta-var-du-har-dina-zlatan/
Någon som kan se/vet vad Ur&Penn och Åhléns ägare Ayad Al-Saffar bär.
![]()
Källa: https://www.di.se/nyheter/du-maste-veta-var-du-har-dina-zlatan/
Bakom betalvägg så jag hade dessvärre en informationslucka.Nämns ju i artikeln att han bär klockor från Ur&Penn.
Finns iaf inte på hemsidan.Nämns ju i artikeln att han bär klockor från Ur&Penn.
Finns iaf inte på hemsidan.