Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lemania viggen skulle jag säga
Nån som ser vad det är?
(Ber om ursäkt om den varit med många gånger förut.)
Henriks farsa var väl pilot… kanske ärvd?Lemania viggen skulle jag säga
Vill minnas att han är flygnörd och flugit med i en J39.Henriks farsa var väl pilot… kanske ärvd?
Kan det inte vara en two-tone sub? Sett andra bilder där han verkar ha på sig den.Den Kurdiska Räven får väl räknas till gruppen ”kända svenskar”. Men vilken klocka har han?
V
AP guldklump av något slag.Den Kurdiska Räven får väl räknas till gruppen ”kända svenskar”. Men vilken klocka har han?
V
Überschtekarklockan, således.Kan det inte vara en two-tone sub? Sett andra bilder där han verkar ha på sig den.
Kan det inte vara en two-tone sub? Sett andra bilder där han verkar ha på sig den.
Den bland annat. Men har säkert x antal klockor han snurrar på
Ser ut som en....Den Kurdiska Räven får väl räknas till gruppen ”kända svenskar”. Men vilken klocka har han?
V
Vad har månskensbonden på sig tro?
Vad bär Johan Forsell ?
(Har ej gjort pilen )
Hoppsan han har ju tidigare kört lite mer low-key (pengamässigt) TimexJag skulle tror att den nedre är en Mark någonting från IWC. Om man tittar närmare på datumplaceringen går det nog att avgöra vilken. Från dagens X/Twitter.
Klocksnack-heritage på den.
Nån som ser vad det är?
(Ber om ursäkt om den varit med många gånger förut.)
Jag vet varken märke eller modell, men antar att det är en sån där en gräver i gropen och fyra andra i varselväst tittar på.Vad har Trafikverkets generaldirektör Roberto Maiorana här tro?
Och dagens avsnitt en 5167.Komikern Shan Atci rockar en Yachtmeister i stål och platina.
Klockor och kläder direkt från bazaaren i Istanbul..Och dagens avsnitt en 5167.
Gissar du om klockan eller kan du se det?Klockor och kläder direkt från bazaaren i Istanbul..
Gissar du om klockan eller kan du se det?
Gummit ser riktig rackigt ut men resten kan jag inte säga något om.
Det är i vart fall väldigt likt en
Är det en Explorer Ludvig Åberg bär?
Ser ut som en two-tone va?Det är i vart fall väldigt likt en
Stämmer, hållandes pokalen han vann i Omega European MastersSer ut som en two-tone va?
Hehe ja precis Borde väl vunnit en Omega klocka kan man tycka när de är huvudsponsor för hela tävlingen.Stämmer, hållandes pokalen han vann i Omega European Masters