Han kör väl 2254. Speedmasterlänk, automatiskt verk.2264.50
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han kör väl 2254. Speedmasterlänk, automatiskt verk.2264.50
Det är möjligt men det är en 2264 på bilden som @North postade.Han kör väl 2254. Speedmasterlänk, automatiskt verk.
Korrekt! Missuppfattade nog vad som syftades på.Det är möjligt men det är en 2264 på bilden som @North postade.
Skulle kunna vara Seiko astron, jag vill minnas att han observerats med en sådan tidigare.Vad har kungen på armen då?
Nä ingen Speedy väl?Jonas Karlsson på kanal 5 OS-sändningen med en speedmaster?
Celebration, eller kanske färgade pingisbollar? Han blev precis ännu ballare.
Kung Truls med en Oyster Perpetual
Svensk OS reporter. Taskig bild, men i många dagar undrat vad han har för klocka? Mvh.
Kung Truls med en Oyster Perpetual
Tycker inte det liknar en Rolex alls.
vad det annars skulle kunna vara vet jag dock inte.
Nån Rolle med Jubilee? Kan det vara en Datejust med slät Bezel? För den som undrar så håller han också i en AR15.
Tycker just den Guccin är rätt kul, men han kunde ha plockat några länkbitar till.I senaste avsnittet av Draknästet har Fredrik Eklund på sig en Gucci-klocka...tror jag?
Ful var det i alla fall. Tacka vet jag Shervin som har en guld-Daytona på Oysterflex....!
Det var just det jag störde mig på också. Riktig bilhandlarhäng på länken. Men såg ut att va stållänk till guldfärgad boett?Tycker just den Guccin är rätt kul, men han kunde ha plockat några länkbitar till.
Är det good enough för @Aurum så är det good enough för mig.
Tippar på att det är denna. Tekniskt sett så är det nog guldfärgad glasring, men den är rejält tilltagen.Det var just det jag störde mig på också. Riktig bilhandlarhäng på länken. Men såg ut att va stållänk till guldfärgad boett?
Tycker den är kool. Stört tunn, drygt 4 mm. Bäst i enfärgat dock, endast swiss made som är i färg.I senaste avsnittet av Draknästet har Fredrik Eklund på sig en Gucci-klocka...tror jag?
Ful var det i alla fall. Tacka vet jag Shervin som har en guld-Daytona på Oysterflex....!
Den i helstål var mycket finare!Tycker den är kool. Stört tunn, drygt 4 mm. Bäst i enfärgat dock, endast swiss made som är i färg.
Det är iofs helt ok att tycka vissa ur är fula. Ska vara så. Inte mitt snyggaste ur men den har något som får mig att använda den rätt mycket.Den i helstål var mycket finare!
Det är iofs helt ok att tycka vissa ur är fula. Ska vara så. Inte mitt snyggaste ur men den har något som får mig att använda den rätt mycket.
Tycker faktiskt loggorna lyfter modellen i verkligheten. På bild är jag helt med på ditt resonemang. Hade aldrig önskat mig dem på förhand.Tycker den är riktigt fin faktikst, bäst hade ju varit om de tagit bort alla GG loggorna ute vid index (de gör tyvärr att den ser lite parfymig ut) och bara haft kvar själva Gucci loggan eller bytt ut den mot en GG.