• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

'Cykelkungen' Salvatore Grimaldi med PP Nautilus.

PP.jpg

Det är iofs helt ok att tycka vissa ur är fula. Ska vara så. Inte mitt snyggaste ur men den har något som får mig att använda den rätt mycket.

Tycker den är riktigt fin faktikst, bäst hade ju varit om de tagit bort alla GG loggorna ute vid index (de gör tyvärr att den ser lite parfymig ut) och bara haft kvar själva Gucci loggan eller bytt ut den mot en GG.

Tycker den är riktigt fin faktikst, bäst hade ju varit om de tagit bort alla GG loggorna ute vid index (de gör tyvärr att den ser lite parfymig ut) och bara haft kvar själva Gucci loggan eller bytt ut den mot en GG.
Tycker faktiskt loggorna lyfter modellen i verkligheten. På bild är jag helt med på ditt resonemang. Hade aldrig önskat mig dem på förhand.

Tillbaka
Topp