Prinsen av Wales har ju en också (vill minnas att det är en 36mm kvarts), som han fick av Lady Di, sjukt överklassigtKänns som om 90-tals Seamasters går starkt bland folk med pengar för tillfället. Oklart varför, men lite coolt ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prinsen av Wales har ju en också (vill minnas att det är en 36mm kvarts), som han fick av Lady Di, sjukt överklassigtKänns som om 90-tals Seamasters går starkt bland folk med pengar för tillfället. Oklart varför, men lite coolt ändå.
Inte alls oklart. Grym klocka!Känns som om 90-tals Seamasters går starkt bland folk med pengar för tillfället. Oklart varför, men lite coolt ändå.
Prinsen av Wales har ju en också (vill minnas att det är en 36mm kvarts), som han fick av Lady Di, sjukt överklassigt
Jag skulle säga 1990 tals Citizen 6100Vad säger vi om Göran Perssons gamla klocka?
Vad har kronprinsessan på sig?
Från kungahusets instagram:
Kronprinsessans klocka från Epoch - EPOCH Stockholm
Epoch Stockholm har på Hovets förfrågan tillverkat en unik stålklocka åt Kronprinsessan Victoria som Hennes Kungliga Höghet fått i 30-årspresent.www.epoch.se
Verkligen, den där har ju precis fått mer spö än 99% av alla G-shocks härGADA uppenbarligen!
Var inte så säker på det! Jag bar faktiskt min när jag dammsög i söndags.Verkligen, den där har ju precis fått mer spö än 99% av alla G-shocks här
Tissot PR 100?F d ärkebiskopen KG Hammar med oklar timepiece
Ser ut som hans gamla seiko?!Vad har kungen på sig för klocka här?
Astron. Kan vara SSE041 eller liknande.Ser ut som hans gamla seiko?!