• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

OT (sorry) men man blev ju lite sugen på denna oxå nu:
1724403635345.png

Vad har Busch på sig?
IMG_2787.jpeg

För mina otränade noob-ögon ser det ut som någon form av Cartier?! Så förmodligen är det nånting annat…

Skulle säga Mockberg:

Cartier Panthere har kronskydd (och det har inte klockan på Ebbas handled), och formen på Cartiers är annorlunda oxå.

Skulle säga Mockberg:

Cartier Panthere har kronskydd (och det har inte klockan på Ebbas handled), och formen på Cartiers är annorlunda oxå.
Jag kan tycka att den är rätt snygg.

Skulle säga Mockberg:

Ser ut att stämma, tack!

I senaste avsnittet av Draknästet har Fredrik Eklund på sig en Gucci-klocka...tror jag?
Ful var det i alla fall. Tacka vet jag Shervin som har en guld-Daytona på Oysterflex....!
Skärmavbild 2024-08-23 kl. 07.20.51.png
Såg avsnittet först nu. Kul med Gucci. Bär inte killen som i samma scen pitchar en Bvlgari Diagono? Ser ut så utifrån länken och länkfästet.
IMG_0663.jpeg

Senast ändrad:
Vad tycker du om dom?
Har sprungit på en guld/stål med cal.2500 till ett super bra pris som jag har svårt att släppa

Är de bra skit?
Är mest rädd för att man inte lär få till en bra fit på den
1000035894.jpg

1000028693.jpg

Älskar dem! Den på länk har jag halvlänk till så den sitter perfekt. Helguldaren sitter på läderband så den går ju smidigt att justera (förstås). Rekommenderas varmt :D

Tillbaka
Topp