Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mina otränade noob-ögon ser det ut som någon form av Cartier?! Så förmodligen är det nånting annat…Vad har Busch på sig?
Bättre bild?För mina otränade noob-ögon ser det ut som någon form av Cartier?! Så förmodligen är det nånting annat…
Vad har Busch på sig?
För mina otränade noob-ögon ser det ut som någon form av Cartier?! Så förmodligen är det nånting annat…
Bättre bild?
Jag kan tycka att den är rätt snygg.Skulle säga Mockberg:
Classic Silver 25 mm
Utforska lyxiga detaljer i kombination med skandinavisk design med vår 'Classic Watch' – ett mästerverk i sig själv och en ny klassiker! Boett: Rostfritt stålFärg på urtavla: VitBoett diameter: 19x25 mmUrverk: Miyota 5Y30Glas: Rep- och stöttåligt mineralglasArmband: länkarmband i rostfritt...mockberg.com
Cartier Panthere har kronskydd (och det har inte klockan på Ebbas handled), och formen på Cartiers är annorlunda oxå.
Ser ut att stämma, tack!Skulle säga Mockberg:
Classic Silver 25 mm
Utforska lyxiga detaljer i kombination med skandinavisk design med vår 'Classic Watch' – ett mästerverk i sig själv och en ny klassiker! Boett: Rostfritt stålFärg på urtavla: VitBoett diameter: 19x25 mmUrverk: Miyota 5Y30Glas: Rep- och stöttåligt mineralglasArmband: länkarmband i rostfritt...mockberg.com
Cartier Panthere har kronskydd (och det har inte klockan på Ebbas handled), och formen på Cartiers är annorlunda oxå.
Vad säger vi om Göran Perssons gamla klocka?
Seiko va?
Jag går på dag/ datum-utförandet kl. 3
Ser ut som en äldre DJ i 31 mm om inte mindre?Författaren Karolina Ramqvist. Inte jättemycket att gå på men någon kanske kan identifiera klockan?
Såg avsnittet först nu. Kul med Gucci. Bär inte killen som i samma scen pitchar en Bvlgari Diagono? Ser ut så utifrån länken och länkfästet.I senaste avsnittet av Draknästet har Fredrik Eklund på sig en Gucci-klocka...tror jag?
Ful var det i alla fall. Tacka vet jag Shervin som har en guld-Daytona på Oysterflex....!
Författaren Karolina Ramqvist. Inte jättemycket att gå på men någon kanske kan identifiera klockan?
Hennes man. Tror ni för övrigt det är samma dinka på bilderna?Nån äldre lady DJ (26mm?), förutsagt att den är äkta
Kan det inte vara en bb54?Dagens DI, Telias VD Patrik Hofbauer med S&S Chronolink
Den här var lite klurigare......
Svensk o svensk, lite tveksam men.
Bayersk Modeprinsessa.
Svart ring, YM-boett, läder eller gummi.
Absolut. , mycket bra tells på den.Kan det inte vara en bb54?
Ser så ut!
AKB med en Omega Constellation va?
Håller med! Riktigt smakfull både för damer och herrar (jag har två stycken själv så är väl lite partisk )Ser så ut!
Riktigt snygg modell som man knappt ser folk använda!
Vad tycker du om dom?Håller med! Riktigt smakfull både för damer och herrar (jag har två stycken själv så är väl lite partisk )
Vad tycker du om dom?
Har sprungit på en guld/stål med cal.2500 till ett super bra pris som jag har svårt att släppa
Är de bra skit?
Är mest rädd för att man inte lär få till en bra fit på den
Känns som om 90-tals Seamasters går starkt bland folk med pengar för tillfället. Oklart varför, men lite coolt ändå.Fortsätter med DI, Avanzas VD Gustaf Unger med Omega Seamaster 300