Finns en egen tråd för detta. Dessutom är du tvåa på bollenintressant, men sorry då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en egen tråd för detta. Dessutom är du tvåa på bollenintressant, men sorry då
Nej, det är aldrig ursäktat. Aldrig.Nej! Det är endast ursäktat om man skall ha en utekväll som innebär lek och stoj på ugglan, Laserdome, bowling eller dylikt och vill hålla skjortan fräsch tills det är dags för stureP.
Nej, det är aldrig ursäktat. Aldrig.
Nu är vi snälla mot varandra och hänvisar nykomlingarna till rätt tråd (där Frank redan postats en massa gånger):
https://klocksnack.se/threads/klockor-i-filmer-serier-osv.892/
Det går väl hand i hand?Kommunist med terrorist-klocka idag på Svt Agenda.
Är väl inget nytt, det är ju där 90% av stödet för MP och F! finns...Isf är väl hela Södermalm ett kommunistiskt kalifat? Sitter ju på var o varannan handled söder om gamla stan
Då är det bättre att ha en extra skjort med sig, alt köra tisha på dagen och skjorta på kvällen. Här ger jag mig inteIbland får funktion faktiskt gå före form, tyvärr! En vit tisha som man har för leken som sedan vaskas innan det är dags för klubb är helt ok i mina ögon. Självklart ska inte kragen på tshirten synas under skjortan...
Vi kan ju hoppas att han vill bidra med ett eget wristshot nu när han äntligen är medlem!?Glor på Henrik Schyffert på ettan, 116610 på armen va?
WTF, sportar du i skjorta?Nej! Det är endast ursäktat om man skall ha en utekväll som innebär lek och stoj på ugglan, Laserdome, bowling eller dylikt och vill hålla skjortan fräsch tills det är dags för stureP.
Gör man inte allt i skjorta..? Nej alltså poängen är ju att man kan ta av sig skjortan, sporta i tishan, sen på med skjortan när man ska dansa..WTF, sportar du i skjorta?
Gör man inte allt i skjorta..? Nej alltså poängen är ju att man kan ta av sig skjortan, sporta i tishan, sen på med skjortan när man ska dansa..
Givetvis är naken att föredra då det ger en bäst rörlighet och prestationsförmåga, dessutom är det både snyggt och klädsamt. Tyvärr tycker många moralkärringar/miljöpartister och dylikt där ute att det är stötande med nakna män, därav dilemmat med tisha under skjortan.Kan du inte göra tvärtom? Eller helt enkelt vända skjortan ut och in? Eller du kanske föredrar att sporta naken? Alltså helt naken.
Vad hade Kristjan på sig i Lets dance? Såg hastigast bara och det såg ut som en Paul newman.
Men vetefan om det kan stämma.
Har David Hellenius bytt till en DSOTM? ser på *host*letsdance*host*....
Anne Willson har en DJ, hade hon redan förra sommaren när jag träffade henne hos Carlssons Ur.Sitter och har samma tanke. Ser bra ut iaf
Kommunist med terrorist-klocka idag på Svt Agenda.
Anne Willson har en DJ, hade hon redan förra sommaren när jag träffade henne hos Carlssons Ur.
Kanske det är, var en DJ i somras så jag tittade inte så noga nu.Trodde det var DD för det ser ut som en presidentlänk.
Fördomar på klocksnack.se 12/4.
Är ju dock sant.
Ohly, är det du?