• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Kommunist med terrorist-klocka idag på Svt Agenda.

Skärmavbild 2015-04-12 kl. 21.50.50.png

Skärmavbild 2015-04-12 kl. 21.50.57.png


Skärmavbild 2015-04-12 kl. 21.50.59.png
 
Isf är väl hela Södermalm ett kommunistiskt kalifat? Sitter ju på var o varannan handled söder om gamla stan
 
Ibland får funktion faktiskt gå före form, tyvärr! En vit tisha som man har för leken som sedan vaskas innan det är dags för klubb är helt ok i mina ögon. Självklart ska inte kragen på tshirten synas under skjortan...
Då är det bättre att ha en extra skjort med sig, alt köra tisha på dagen och skjorta på kvällen. Här ger jag mig inte ;)
 
Kan du inte göra tvärtom? Eller helt enkelt vända skjortan ut och in? Eller du kanske föredrar att sporta naken? Alltså helt naken. :meh:
Givetvis är naken att föredra då det ger en bäst rörlighet och prestationsförmåga, dessutom är det både snyggt och klädsamt. Tyvärr tycker många moralkärringar/miljöpartister och dylikt där ute att det är stötande med nakna män, därav dilemmat med tisha under skjortan.
 
Vad hade Kristjan på sig i Lets dance? Såg hastigast bara och det såg ut som en Paul newman.
Men vetefan om det kan stämma.
 
Tillbaka
Topp