Många terrorister har setts på bild med en sån klocka, och kvinnan på bilden är kommunist. Vad är oklart?Hur avgör man att det är sant?
Nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många terrorister har setts på bild med en sån klocka, och kvinnan på bilden är kommunist. Vad är oklart?Hur avgör man att det är sant?
Nej
Hade du läst nyheterna hade du sett detta! Fördomarna kommer inte från klocksnackHur avgör man att det är sant?
Nej
Hade du läst nyheterna hade du sett detta! Fördomarna kommer inte från klocksnack
http://www.metro.se/nyheter/casio-klockan-avslojar-terroristen/EVHkdz!4X9jAeImX959E/
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/klocka-rackte-for-att-stamplas-som-terrorist_6115873.svd
Panerai i guld. Kan dock inte reffen.Vad kickar Persbrandt då?
Vad har Bojan?
(ursäkta dålig kvalité)
Jag kollade på sändningen på Viaplay och var säker på att det var en Rolex Deepsea med blå tavla (44 mm monstret) men på bilden ovan ser det ut som något annat.
Vad har Bojan?
(ursäkta dålig kvalité)
Ja, jag satt och funderade kring att länken var lik min longines hydroconquest. Men reagerade också på att den var riktigt stor.Jag kollade på sändningen på Viaplay och var säker på att det var en Rolex Deepsea med blå tavla (44 mm monstret) men på bilden ovan ser det ut som något annat.
Är det riktiga tatueringar?Vad kickar Persbrandt då?
Är det riktiga tatueringar?
Riktigt hög klass på dom
Gött med fuck på näven, passar lika bra till frack som i tishaRiktigt hög klass på dom
Sant. Tycker det är förvånansvärt underskattat.Gött med fuck på näven, passar lika bra till frack som i tisha
Se där ja. Visste inte att han har en sån, kanske lärt sig av sin svåger ChrisDanneboy med en Rolex Daytona
Ur dagens Värvet med Eric Saade.
Triumf: "Det är en Sea Dweller du ha, va? På armen."
Saade: "Den heter Deep Sea"
Säkerligen bara lånat den av Mr. O'Neill.Se där ja. Visste inte att han har en sån, kanske lärt sig av sin svåger Chris
Björkman med en Daytona?
Ur dagens Värvet med Eric Saade.
Triumf: "Det är en Sea Dweller du ha, va? På armen."
Saade: "Den heter Deep Sea"