• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Zalath

Panerai
Han har ju på sig en speedy i Snabba Cash-filmerna, så det kanske är hans egna klocka i filmen? Grymt isåfall.


Hehe, jag har faktiskt träffat Paolo när jag och min mor stötte på honom på något fik på Hornsgatan en gång. Han satt och gapa (på italienska) med ägarna men vi hälsade och så, han verkade reko. Jag har alltid gillat honom när han varit med i media. Samtidigt så känns även den bild du målar upp ganska rimlig, då jag har hört att han kan bli lite oskön när han dricker.
Jag har också träffat honom, och fick ett gott intryck. Det är ju rätt många som blir lite (eller mycket) osköna när de dricker. Kändis eller inte. Behöver nog fler tillfällen för att uttala mig =)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Fick min fotograf att knäppa en bild på Leif GW Perssons DJ idag.
Leffes Rolle.jpeg
Underbart häng. Passar handleder upp till 26 cm...
 

mmx

Cartier
Kan inte ljuga och lova att jag hade spöat honom, vet från säkra källor att killen kan slåss, men har också blivit slagen. :)

När det handlar om familj så hade jag inte backat vare sig det vore McGregor eller Pasta Roberto det handlade om.

Edit: Tyckte också att hans småtjaffs med b.la. Feministmaffian var skoj, tills detta hände.
Hehe, det där med att skydda familjen med våld om så krävs var ju grymt kul med tanke på din avatar. :)
 

mmx

Cartier
Jag önskar att hans fru vågade vara lite mindre ROBOT, hon måste väl vara rätt kul som lyckats gifta sig med en komiker? Lite mer Raitan Tajtan! Jag förstår att hon är rädd för att göra bort sig, men nu förlorar hon ännu mer på att inte engagera.
Gäller väl för alla politiker idag? Är ju stelt medie-genomtränade av samma mediekonsulter och slikt. Var ju inte så enormt rock'n roll för 10-20 år sedan, men det hände åtminstone någonting då; lädersulan, Perssonbuffling, Lejonborgs icke-rakning etc. Men idag? Robot sa Bull...
 
Topp