Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att kungen har en del Rolex och annat skoj i klockboxen är väl allmänt känt egentligen, tycker bara han kunde kosta på sig att ha en lite roligare vildmarksbeater än just Tissot också.I dom bilderna där han bär Tissot är han ju ändå i sånna situationer där den säkert är en vettig beater. Massa funktioner som säkert är bra för exempelvis scouter. Han har med största säkerhet en hel del finare klockor också, men när han ska ut i vildmarken kanske han helt enkelt föredrar en billigare klocka med praktiska funktioner.
Alltså, layups i roséguldskronograf och slips ÄR rätt salt...Hittar ingen bra bild men prins Daniel är ju väldigt frälst i sin rosé-gulds at! Ser honom aldrig utan den på gymmet! Sorry om någon redan postat
Trevlig klocka men köra croco på gymmet är ju en fet-diss. Där får bondprinsen underkänt.Hittar ingen bra bild men prins Daniel är ju väldigt frälst i sin rosé-gulds at! Ser honom aldrig utan den på gymmet! Sorry om någon redan postat
Nja alltså kanske uttryckte mig lite dåligt, han har ju inte klockan på sig under själva passen utan innan och efter! Dock sett Carl-Philip många gånger med bl.a hubbe under träningspass.Trevlig klocka men köra croco på gymmet är ju en fet-diss. Där får bondprinsen underkänt.
Det är en kronometer, men knappast en kronograf. Omega AT trehandare, rött guld på läder, morgongåva från bröllopet.Alltså, layups i roséguldskronograf och slips ÄR rätt salt...
Aha! Trodde jag sett att det var en kronograf han bar.Det är en kronometer, men knappast en kronograf. Omega AT trehandare, rött guld på läder, morgongåva från bröllopet.
Avicii aka Tim Bergling sportar sin AP Royal Oak i helguld på Summerburst-recap i SVT.
tänkte precis posta en liknande bild, tråkigt att vara tvåa på bollen så att sägaAvicii aka Tim Bergling sportar sin AP Royal Oak i helguld på Summerburst-recap i SVT.
Fick min fotograf att knäppa en bild på Leif GW Perssons DJ idag.
Satt bakom honom under eftermiddagens förhandling. Mycket grymtande från hans sida.Det är väl också det ända man kan fokusera på när han svamlar med sina teorier
Skulle behövas fler som honom - oavsett grymtande. Han har dessutom oftast rätt - även när det gäller klockval. Så jag håller inte med.Det är väl också det ända man kan fokusera på när han svamlar med sina teorier
Såg på Nyhetsmorgon att Paolo Roberto hade på sig en Rolex Submariner. Han har inte haft på sig den på ett bra tag. Fast Hade inte han en "No date"?
Kan det inte var en annan klocka då? Blänker det inte lite mycket, kan det vara PCL på en GMT?Ja fast om man zoomar in så ser det ut att vara en 116610LN. Eller är jag helt ute och cyklar?
Ja fast om man zoomar in så ser det ut att vara en 116610LN. Eller är jag helt ute och cyklar?
Jo det är gant. Han kör flera varianter
Av denna tror jag det är
Hittar ingen bra bild men prins Daniel är ju väldigt frälst i sin rosé-gulds at! Ser honom aldrig utan den på gymmet! Sorry om någon redan postat
Oavsett och avhängt att jag inte vet något alls om dig så ska du nog ändå vara glad att du lyckades undvika det. Man ska inte underskatta såna personer oavsett vad de kan förmedla i tv rutan. Han tränar väl fortfarande ganska aktivt vad jag vet och med den bakgrunden han har skulle jag nog övervägt det både en och två gångerNi har nog inte stött på Paulo på riktigt ser jag.
Riktig skitstövel som ger sig på allt och alla när han får i sig lite alkohol.
Han stod och lutade sig mot syrrans (en liten tjej på 50kg) bil utanför Riche i Stockholm, när hon bad honom att flytta på sig så vägrade han och konversationen gick ungefär till såhär:
- "Vad fan ska du göra åt saken?"
Jag ber dig bara att flytta på dig, du sitter på min bil?!
- "Ha ha skiter i vems bil det är, kom och flytta på mig kärring."
Hon hotade då med att ringa till polisen, men han brydde sig inte så mycket om det.
Hon ringde till mig direkt och jag var där inom 5-minuter men kvinnan som han var med lyckades dra honom därifrån.
Var så förbannad, hade verkligen lust att se hur mycket fighter som finns kvar i honom efter allt yoga och pasta-kokande.
Idiot.
Kan inte ljuga och lova att jag hade spöat honom, vet från säkra källor att killen kan slåss, men har också blivit slagen.Oavsett och avhängt att jag inte vet något alls om dig så ska du nog ändå vara glad att du lyckades undvika det. Man ska inte underskatta såna personer oavsett vad de kan förmedla i tv rutan. Han tränar väl fortfarande ganska aktivt vad jag vet och med den bakgrunden han har skulle jag nog övervägt det både en och två gånger
I övrigt har jag inga kommentarer om han som person mer än att han är ganska rolig att lyssna på och säger vad han tycker till diverse PK och feministmaffia när tillfälle ges.
Stämmer, det har varit uppe i tråden tidigare.Ser ut som att Matias Varela (snabba cash, point break) sportar en speedy(?).
Ser ut som att Matias Varela (snabba cash, point break) sportar en speedy(?).
Ni har nog inte stött på Paulo på riktigt ser jag.
Riktig skitstövel som ger sig på allt och alla när han får i sig lite alkohol.
Han stod och lutade sig mot syrrans (en liten tjej på 50kg) bil utanför Riche i Stockholm, när hon bad honom att flytta på sig så vägrade han och konversationen gick ungefär till såhär:
- "Vad fan ska du göra åt saken?"
Jag ber dig bara att flytta på dig, du sitter på min bil?!
- "Ha ha skiter i vems bil det är, kom och flytta på mig kärring."
Hon hotade då med att ringa till polisen, men han brydde sig inte så mycket om det.
Hon ringde till mig direkt och jag var där inom 5-minuter men kvinnan som han var med lyckades dra honom därifrån.
Var så förbannad, hade verkligen lust att se hur mycket fighter som finns kvar i honom efter allt yoga och pasta-kokande.
Idiot.