Det värme säkert Calle att han inte är ensam med påfallande högt hårfäste och irriterande tonlägeHär har du mister aquanaut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det värme säkert Calle att han inte är ensam med påfallande högt hårfäste och irriterande tonlägeHär har du mister aquanaut.
OkejDet syns i Instagramfilmen att det är Calle
Ingen Patek men väl en Rolex.
Ser mer ut som en UTC extreme. Men den kanske räknas som flygareNågon som har EM-bibeln och kan lägga upp lite bilder? Bläddrade i en och såg Guidetti med en isad Cartier och Hamren med en S&S flygare. Kanske finns mer exempel?
https://klocksnack.se/threads/mysteriet-vad-har-stefan-löfven-för-klocka.39565/Vad har denne usle man för något på armen?
Ganska säker på att han kör IWC.alexander skarsgård hos colbert. sinn?
Iw377704 tror jag det äralexander skarsgård hos colbert. sinn?
IW3717alexander skarsgård hos colbert. sinn?
Hublot har jag för migVad är detta för klocka? Tror inte att det är en Richard Mille.
Hublot har jag för mig
The one, the only, the Swedish, its the Sjöö Sandström Chronolink!Vad har vi här då?
Det är en Linde Wedelin, dock osäker på vilken modell.
Japp. Skarsgård kör IWC.alexander skarsgård hos colbert. sinn?
Yes det vet jagJapp. Skarsgård kör IWC.
Mannen på din avatar bär förresten en 116610LV (hulk)
Han bär en Linde Wedelin SpidoLite Tech Gold