ÖB bär Breitling emergency tycker jag det ser ut som. Fräckt som gammal stridspilot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt, jag undrade just!ÖB bär Breitling emergency tycker jag det ser ut som. Fräckt som gammal stridspilot
...som Läckberg köpt.Simon Sköld. Halvframgångsrik MMA fighter med främsta framgång kanske att göra Camilla Läckberg med barn. Daytona på armen i vilket fall.
är inte han mer en brosa till någon som är känd. har liksom aldrig fattat vad dena hippie har gjort historiskt. Måste vara en lokal kändis i stockholm.Kan det vara, men andra här kan nog svara bättre. Och Gry? Hon har nåt riktigt snyggt runt armen. En DJ av nåt slag?
Är väl framför allt känd krögare men har också vart caddie åt Richard Johnson.är inte han mer en brosa till någon som är känd. har liksom aldrig fattat vad dena hippie har gjort historiskt. Måste vara en lokal kändis i stockholm.
Dra igång en ny tråd på lifestyle, där du kan skriva inlägg om vilka som inte kvalar in som kändisar i Sverige.är inte han mer en brosa till någon som är känd. har liksom aldrig fattat vad dena hippie har gjort historiskt. Måste vara en lokal kändis i stockholm.
Hittade inte artikeln då expressen redan hunnit skriva 120 st till på 10 min. Vad är det som tynger hans arm?Grymt att Expressen uppmärksammar kungens val av klocka på den stora dagen
Hittade inte artikeln då expressen redan hunnit skriva 120 st till på 10 min. Vad är det som tynger hans arm?
Då fattar jag var för långsökt för en icke-rolexägare hahaInte den blekaste Det var ett försök till att vara lite fyndig med koppling till rubriken.
Röding =
Tycker inte det ser ut som den nya, snarare en 116520 då ringarna är silverfärgade, tror att det är skuggning som gör att bezelen ser svart ut ovanpå på kanten ser man tydligt att det är stål.Nya Daytonan?
Hur då?Nya Daytonan?
Nein, den har ju inte SEL.Tycker inte det ser ut som den nya, snarare en 116520 då ringarna är silverfärgade, tror att det är skuggning som gör att bezelen ser svart ut ovanpå på kanten ser man tydligt att det är stål.
Tycker det är lite svårt att avgöra på den halvdåliga bilden, oavsett så är det iaf inte en 116500.Nein, den har ju inte SEL.
På tal om Albin Ekdahl. Postade det här citatet i tråden om Steffo:
Albin Ekdal... PP nautilus?
Milgauss?Apropå Steffo:
Ser ut som en speedy broad arrow?Gunnar Hökmark.
Stämmer.Ser ut som en speedy broad arrow?
ItalienarstilenJohn Guidetti. Träningsoverall och Rolex day date?