kattmedsvans
Basic
Ser ut som en speedy broad arrow?
Kul med lite fler politiker i tråden! Lättare att komma undan med något lite flashigare om man är i EP, än om man sitter här hemma i Sverige kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som en speedy broad arrow?
Han kör Oris sixty fiveVilken klocka har wikegård i Gladiatorerna?
Dolph är tametusan kungDolphans Panerai Bronzo 1.5m ifrån mig.. Svårt att ta smygbild
Det där är ingen Speedy.På förekommen anledning - Hökmark verkar inte vara den enda från M i EP som kör Speedmaster?
Har du helt rätt i, var lite för snabb där!Det där är ingen Speedy.
Det där är inte Tarzan!En Santos 100 XL(?) runt armen på kommande Tarzan.
Haha! Jag har ingen uppfattning (aldrig sett JW-filmerna), men det är klart att jag vet att det retar folk.Det där är inte Tarzan!
Johnny Weissmuller
Gamle Glenn får vara med också, har ertappas med fake-Rolex här innan (?), vad bär han nu?
Snyggt! Har för mig att Alsings intresse och rotation av schyssta ur har avhandlats här förut också tror han har en del godis i samlingenAdam Alsing kör med Rolex Sea-Dweller Deepsea.
Hittade nu detta efter lite googlande, zenith kan det nog vara.Bläddrar lite i en blaska och hittar ett reportage med Nicklas Zennström.
Vad kan det vara för chronograf han har på sig? Zenith?
/j
Japp, Aquanaut.
Nog är väl det där en PP på Calle Schulmans arm?
Är det där Calle Schulman?
Nej, det är hans arm.Är det där Calle Schulman?
Hur säker är du på det?Nej, det är hans arm.
Spelar det någon roll?Hur säker är du på det?
Ha ha, skulle precis lägga upp detta.
Senaste jag såg så frågade Calle om tips på twitter på vart han skulle se matchen. Alex och Sigge är ju i Paris.Spelar det någon roll?
Här har du mister aquanaut.Det syns i Instagramfilmen att det är Calle
Slarvigt av mig, S&S ska det väl ändå vara.Skymtade man inte precis en vit-tavlan panerai på Marcus Allbäcks arm?
(44min)
/j