Tissot. Chrono. Står exakt modell i VM-tråden (har jag för mig)Vad kör förbundskapten Janne Andersson för klocka? Någon som vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tissot. Chrono. Står exakt modell i VM-tråden (har jag för mig)Vad kör förbundskapten Janne Andersson för klocka? Någon som vet
Har du ingen bild?Nån som vet vad Stellan sportar i filmen "Mamma Mia, here we go again" ?
Du menar att du förväntar dig att vi ser den?Nån som vet vad Stellan sportar i filmen "Mamma Mia, here we go again" ?
Du kommer att se den, du vet att du vill det !Du menar att du förväntar dig att vi ser den?
Google gav inget tyvärr...Har du ingen bild?
På imdb fanns lite bilder. Där ser det ut som något som skulle kunna vara en Breitling Navitimer... Vit tavla med svart ring och någon kronograf tavla...Google gav inget tyvärr...
Vad jag hann se i filmen var att tavlan verkade metallic-blå och så ett vitfärgat register (möjligtvis för sekunder) vid kl 6.På imdb fanns lite bilder. Där ser det ut som något som skulle kunna vara en Breitling Navitimer... Vit tavla med svart ring och någon kronograf tavla...
Någon som ser var Christian Von Koeningsegg har för klocka här?
Datejust 2 med blå urtavla tror jag. Slät ring och oyster iaf.Ska kika videon vid tillfälle men någon typ av Datejust.
Datejust 2 med blå urtavla tror jag. Slät ring och oyster iaf.
Rose DaytonaMartin Björk, som kanske varit föremål för tråden tidigare. God smak.
Bankrånarklocka.Clark Olofsson verkar rocka, vad som ser ut att vara, en datejust!
worldtimer, han har även en svart Capital första generationenPetter med Sjöö Sandström?
worldtimer, han har även en svart Capital första generationen
Vet inte om han fortfarande är ambassadör för dem, men han har varit iaf.Kul med lite ovanligare val. Rappare brukar inte bära Sjöö!
tror han fortfarande är detVet inte om han fortfarande är ambassadör för dem, men han har varit iaf.
Har inte steffo en egen tråd?
Har inte steffo en egen tråd?