RangeRover
Basic
Vilken modell har Harry from Harry's garage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där skulle jag gissa på är en 510.Vilken modell har Harry from Harry's garage?
Problemet med klockor i filmer är att man inte vet om de är äkta eller inte. Så, vi kanske ska försöka hitta om den här snubben, vem han nu är, bär Panerai utanför filmen också och det där är hans personliga typ.I säsong 2 av White Lotus så bör en av huvudkaraktärerna en guld Submersible. Kanske inte räknas som en kändis som bär en Panerai eftersom det är i serien. (bild lånad från nätet).
I säsong 2 av White Lotus så bör en av huvudkaraktärerna en guld Submersible. Kanske inte räknas som en kändis som bär en Panerai eftersom det är i serien. (bild lånad från nätet).
Ooh! That's my boy Michael Imperioli aka Christopher Moltisanti från SopranosProblemet med klockor i filmer är att man inte vet om de är äkta eller inte. Så, vi kanske ska försöka hitta om den här snubben, vem han nu är, bär Panerai utanför filmen också och det där är hans personliga typ.
Problemet med klockor i filmer är att man inte vet om de är äkta eller inte. Så, vi kanske ska försöka hitta om den här snubben, vem han nu är, bär Panerai utanför filmen också och det där är hans personliga typ.
Ooh! That's my boy Michael Imperioli aka Christopher Moltisanti från Sopranos
OT - en av mina favoritscener från Sopranos
Jag har sett Sopranos. Jag vet inte vad han heter.Har du inte sett sopranos eller?!
Tycker det liknar pam140, i och med datumbubblan. Känns som väldigt ovanligt med guld-luminors.Den här kör guld sub i nya Knives out,
Det där är inte den han har i filmen, hittade ingen bild med suben på.Tycker det liknar pam140, i och med datumbubblan. Känns som väldigt ovanligt med guld-luminors.
Hehe, såg också den filmen nyss, lade också märke till guldsubben (jag lyckades avhålla mig för att påpeka det för min familj ).Det där är inte den han har i filmen, hittade ingen bild med suben på.
”har ni fest eller…”Lyckades identifiera dinkan i nya knives out som en Norrlands guld
@Norrland
Vad skall man säga?Jag tycker det är roligt med en digitalt pipande Luminor Daylight.... några sekunder in i den här scenen.