• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kändisar som bär Panerai

Vilken modell har Harry from Harry's garage?
Screenshot 2022-04-29 at 23.49.43.png
 

JonWin

Omega
Har sällan sett så många macho-män i en och samma tråd, möjligen Orlando Bloom som sticker ut lite... Jag antar att det var därför jag själv köpte en, man vill ju passa in i det tuffa gänget
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
I säsong 2 av White Lotus så bör en av huvudkaraktärerna en guld Submersible. Kanske inte räknas som en kändis som bär en Panerai eftersom det är i serien. 😅 (bild lånad från nätet).
7B9BF57B-65F5-49E0-A207-3F1D89BA3F85.jpeg
Problemet med klockor i filmer är att man inte vet om de är äkta eller inte. Så, vi kanske ska försöka hitta om den här snubben, vem han nu är, bär Panerai utanför filmen också och det där är hans personliga typ. :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Problemet med klockor i filmer är att man inte vet om de är äkta eller inte. Så, vi kanske ska försöka hitta om den här snubben, vem han nu är, bär Panerai utanför filmen också och det där är hans personliga typ. :)
Ooh! That's my boy Michael Imperioli aka Christopher Moltisanti från Sopranos

KqgM.gif


OT - en av mina favoritscener från Sopranos 🤣

 

Lenne81

Cartier
2-Faktor
Såg något klipp med Dusan Umicevic (halvkändis, kändis för oss som kikar på sport på SVT). Han tog upp handen i någon onaturligt ställning så man förstod han ville visa upp sin klocka. Är det någon typ av Due-modell han har?
95B84FFB-669C-4895-8F3F-92CABA632080.jpeg
16CB37D6-FBC3-40A4-B68D-A8C473330A31.png
 
Topp