Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det värt att handla på Schiphol nu? Ska kanske dit i helgen.
flygplats HK helt meningslöst då hela HK är skattefri zone. oftast bättre priser, möjlighet till rabatt och utbud i affärer inne i stan.Hur ser köpläget ut på flygplatserna nere i Asien? Hong kong, Peking.. kan man göra några klipp där eller skiter de sig när man ska betala moms och man betalar samma pris som här i slutändan?
Grymt, tack!flygplats HK helt meningslöst då hela HK är skattefri zone. oftast bättre priser, möjlighet till rabatt och utbud i affärer inne i stan.
Nytt= sikta på Kowloon.
Beggat = sikta på Monkok eller new territories områdena, där de har många små butiker med beg. främst Rolex...
Man har ju hört ryktena om ADs som inte kör kölista, utan enbart ställer ut grejerna i skylten.99% Gassan och Rolex i denna tråd. Ägnade just 20min åt att läsa tråden helt i onödan.![]()
Kom igen nu, du har ju varit här ett tag. Allt som tas över gränsen till Sverige (dock ej inom EU) ska enligt lag momsas med 25%, det vet du ju. Men det sker ju inte per automatik.Grymt, tack!
Men priserna jag förhandlar fram där kan jag lägga på 25% för att då få ut de totala jag kommer betala?
Det har jag full koll påKom igen nu, du har ju varit här ett tag. Allt som tas över gränsen till Sverige (dock ej inom EU) ska enligt lag momsas med 25%, det vet du ju. Men det sker ju inte per automatik.
I så fall missuppfattade jag nog frågan.Det har jag full koll på![]()
Någon som vet hur utbudet är på flygplatsen i Barcelona?
Shit jag var ju där i slutet på Juni men om jag inte missminner mig så fanns det inget av intresse, alltså det är en liten skit flygplats..Någon som kikat i edinburgh?
Inget vidare - vill jag minnas
Kan man se någonstans vad som finns inne på olika flygplatser eller är det till att åka ner och chansa på att man hittar något köpvärt? Kanske är olika från ställe till ställe?
Snackar vi gassan på schipol så beror det på vad man är ute efter !
Allt rolex som inte räknas in i sportkategorin går att maila och förbetala för senare hämtning resten läggs inte undan till första gångsköpare tyvärr !
Vad är du ute efter för någon ?Alright då vet jag, tack för svaret!
Någon som varit hos gassan nyligen? Hur ser lagerstatusen ut?
Kom igen nu, du har ju varit här ett tag. Allt som tas över gränsen till Sverige (dock ej inom EU) ska enligt lag momsas med 25%, det vet du ju. Men det sker ju inte per automatik.