På flygplatsen eller i HK? Det finns sjukt bra utbud i HK om du tar dig in i stan. Finns ett par trådar om det om du söker.Någon som har nån uppdaterad info kring utbudet i Hongkong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På flygplatsen eller i HK? Det finns sjukt bra utbud i HK om du tar dig in i stan. Finns ett par trådar om det om du söker.Någon som har nån uppdaterad info kring utbudet i Hongkong?
På flygplatsen eller i HK? Det finns sjukt bra utbud i HK om du tar dig in i stan. Finns ett par trådar om det om du söker.
Kolla AD i São Paulo, du kanske kan köpa tax free på plats... lär ju ha bättre utbud, kontrollera mot rolex hemsida vilka som är AD!Någon som vet hur utbudet är på Lissabons flygplats? Har åtta timmar där efter flyg från São Paulo.
Men du kan väl fortfarande köpa tax free som europeisk medborgare?Kan jag göra! Flyger förvisso från Vitória till São Paulo, och är inte säker på hur mycket tid jag har där. Tror priserna ligger högt här. Utan att ha kollat.
Ja det borde jag väl rimligtvis kunna, om reglerna är sådana?Men du kan väl fortfarande köpa tax free som europeisk medborgare?
Aningen sent kanske. Men om du är sugen på en 300 Master, så blev jag erbjuden att köpa för 41' på Franks Ur, i Stockholm.Heathrow terminal 5
Det var väl rätt bra deal??
![]()
airwatchcenter som har rolexbutiken är super att ha och göra med!Geneves flygplats, tomt i Rolex butiken förutom de vanliga (DJ, DJ41, Milgauss, Explorer, Explorer II och Daytona (ädelmetal ej keramisk).
Kan upplysa om att Oslo AirPort kanske man inte skall köpa sin klocka, litet utbud och dyrt...
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som vet om Moskvas flygplats har något kul i klockväg? Mellanlandar där och en ny Rolle hade kanske varit på plats
![]()
Lite sent nu men iaf, gissar att det är Sheremetyevo du dunkar in på?Någon som vet om Moskvas flygplats har något kul i klockväg? Mellanlandar där och en ny Rolle hade kanske varit på plats
![]()
Jag är på HKT i detta nu. Det finns en liten butik med Omega, JLC, IWC, Tag och Rolex (tyvärr ingen ståldaytonaHur är det på HKT i Phuket? har sett JLC där i alla fall vad jag kan minnas. Tror även jag såg en Rolex och en Omega skylt på håll. Hann tyvärr inte utforska så jag blev tvungen att förbereda planet inför avgång.
Någon som vet om Moskvas flygplats har något kul i klockväg? Mellanlandar där och en ny Rolle hade kanske varit på plats
![]()
Lite sent nu men iaf, gissar att det är Sheremetyevo du dunkar in på?
Skralt, men går att beställa dock, men ändå dyrt. Men prutbarttydligt som korvspad...nä jag tror du gör bättre fynd någon annan
annanstans...det är kontentan
Förmodligen inte tax free om man åker inom europa.Någon som har koll på om det finns Rolex på Bryssel FP och hur priserna ligger isf?
Vet du vrf?Schipool slutar med taxfree i Juli på Rolex.
Nu blir det Schipool till helgen.Schipool slutar med taxfree i Juli på Rolex.