• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kötider, tillgänglighet, mm.

MrIronMike

Panerai
Har gått och blivit lite sugen på en ny SeaDweller 126600; är det någon som vet om det är (lång) kötid på dem? Ser att det finns en del på C24 en bit under list så borde kanske inte va supersvårt att få tag på en. Ska försöka ta mig till AD i veckan och höra med dem, men hade varit intressant om någon har nån aning redan nu.

Finns en på forumet för 131k? (inte blivit såld på länge).... tror inte den modellen är jättepopulär? (men vad vet jag :) )
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Ledsen för bump av tråd men tyckte den var mest relevant.

Hur lång är kötiden ungefär för en Explorer 1 nuförtiden?
Jeg fikk ca 1 år som svar i oktober, men for nån månad sedan fikk en bekant svar fra samme AD at listene var helt stengt.
Alle andre ADs jeg frågade når jeg kollade sist (oktober 2020) hadde stengt liste så beror nok mye på hva slag relasjon du har med butikken.
 

ChumpTime

Panerai
Jeg fikk ca 1 år som svar i oktober, men for nån månad sedan fikk en bekant svar fra samme AD at listene var helt stengt.
Alle andre ADs jeg frågade når jeg kollade sist (oktober 2020) hadde stengt liste så beror nok mye på hva slag relasjon du har med butikken.
Just Exp1 handlar väl snarare om att det är mycket sannolikt med släpp av uppdaterad modell med 32XX-urverk i april.
 

kbw

Omega
2-Faktor
Finns en på forumet för 131k? (inte blivit såld på länge).... tror inte den modellen är jättepopulär? (men vad vet jag :) )
Tack för tipset, men jag har hunnit få tag i en (via forumet) :) Jag var dock och frågade hos AD:n här och de sa 1-2 års väntetid på denna...
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Just Exp1 handlar väl snarare om att det är mycket sannolikt med släpp av uppdaterad modell med 32XX-urverk i april.
Möjligt at det er en del av anledningen, men av det jeg fikk vite når jeg frågade så har intresset ökt veldig mye på mange modeller senaste året og spesielt Exp 1.
 
Topp