• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kötider, tillgänglighet, mm.

20180710_104135.jpg
Någon som vet om det har sålts en Pepsi i Sverige ännu, från Svensk AD?

På Nymans sade dem att den skulle förmodligen komma till hösten, men det kanske kom något ex lite tidigare än förväntat?

Spänningen är stor.
Jag har köpte en precis i Sverige, så de har kommit

Senast ändrad:
Var inte på Rob.E i fredags, där satt en lycklig kund och provade en Pepsi, försökte snegla så mycket jag kunde. Det jag lade märke till är att det röda är verkligen inte rött, upplevde den som ännu blekare än bilderna, som även dom upplevs rätt bleka..

Var inte på Rob.E i fredags, där satt en lycklig kund och provade en Pepsi, försökte snegla så mycket jag kunde. Det jag lade märke till är att det röda är verkligen inte rött, upplevde den som ännu blekare än bilderna, som även dom upplevs rätt bleka..
Det beror helt på ljus, men det är samma ring på som gamla vitguldarn. Ändå först nu man hör folk klaga över nyanserna.

Är inte hemma just nu, men skall absolut dela med mig med fler bilder om några dagar. Var lite skeptisk först men den är verkligen så snygg i verligheten.

Kan lägga upp de andra när jag får dem om nån vecka

Men Vafan, nej, jag är inte Rolle pp också.
Men intressant är juh varför ni vill ha bevis på att han har klockan, den har juh enligt flera av er funnits hos Svenska ADs i över en månad nu. Det lär väl vara en del forum medlemmar som har fått sina? Jag får mig höra att jag måste vara en "dålig kund" som inte fått hämta nått än. Sen är jag väl inte så dum att jag lägger upp en bild på en otatuerad arm när min egen är svart.. Och jag väntar som sagt bara på EN Pepsi. Min sambo väntar på en annan. :)

Mvh

Tog ett par bilder på min nya Pepsi. ;)
Rolex-GMT-Master-II-Pepsi-126710-BLRO-Steel-Jubilee-Calibre-3285-Baselworld-2018-3.jpg
rolex-gmt2-cover.png

Vad tycker ni? Kan lägga upp mer aktuella bilder sen när jag har telefonen med mig :angel:
Stort grattis till en fin klocka! Lägg gärna upp en bild tillsammans med dagstidningen:)
Ska också lägga upp lite bilder på min nya Hulk och BLNR som jag fick hem från sv ad i förra månaden så fort jag kommer hem från min Zanzibar resa:)

Tillbaka
Topp