• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalles888

kalles888

Cartier
Har gjort en del affärer via KS men det är först nu efter ett bra tag jag lägger upp något här på gg/bg tråden!

Så till er jag gjort några affärer med, skriv gärna några rader! :)

Mvh Kaled S
 
Senast ändrad:

MattNatt

Cartier
Köpt två Rolex vid två olika tillfällen av ovan. Supertrevlig, ärlig och seriös! Jag erbjöd mig att sätta in en hp första gången, det ville han inte ha utan han tog mig på orden istället när jag sa att jag ville ha dinkan. 100% gg rakt igenom! Gör gärna fler affärer med killen :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Agerade ombud åt en god vän i Sthlm som köpte en Breitling av Kalle i höstas. Allt gick bra, trevlig kille och smidig affär.
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Har sålt en klocka till @kalles888 i en mycket smidig affär. Härlig dialog från start till mål med en blixtsnabb betalning i förskott via swish. Hoppas och tror på fler affärer med denna trevliga goodguy.
 
Jag har gjort två affärer på lika många dagar med herrn som köpare. Zodiac har den effekten. Inga dimmor. Trevlig och reko snubbe. Två stadiga tummar upp.
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Sålde en Squale till kalles888
Betalningen gick super fort, trevlig konversation även fast det blev ett litet fel!
Klart 100% goodguy
Helt klart att rekommendera att göra affärer med!
Gör gärna fler:)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Köpt Squale av @kalles888 och allt funkade perfekt. Trevlig och snabb på meddelanden, väl förpackat och snabb leverans :)
100% GG!
image.jpeg
 
Ja detta blir en summering av ett antal affärer. Detta funkar perfekt för mig. Han litar på mig, jag litar på honom. Snabba, smidiga och lediga affärer.
Här finns det mycket att lära för alla de som i sitt första intryck visar upp en skön mix av snålhet, petighet och social tondövhet.
Två långa tummar upp!
 

kalles888

Cartier
Ja detta blir en summering av ett antal affärer. Detta funkar perfekt för mig. Han litar på mig, jag litar på honom. Snabba, smidiga och lediga affärer.
Här finns det mycket att lära för alla de som i sitt första intryck visar upp en skön mix av snålhet, petighet och social tondövhet.
Två långa tummar upp!
Detsamma @Eric Jajjamensan P ! Vi lär göra 100 affärer till i kommande framtid :)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Affär #2 avslutad med @kalles888 och än en gång funkade allt perfekt. Går nog inte att hitta en smidigare kille att göra affärer med.
Kommer att bli många fler i framtiden är jag rädd :)
 
Topp