• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kalles888

Precis varit och hämtat ut en moddad Seiko SRP775 (fi fan vilken klocka ni andra missade:) ) köpt av @kalles888 , smidigare affär går inte att göra och jag är supernöjd.

Kjøpte en klokke av @kalles88 som han sendte til Norge.
Kjempehyggelig fyr som var tålmodig selv om det oppsto et lite problem med banken under overføring.
Gjør gjerne flere handler med Kalle .
Absolutt Good Guy!

Köpt en Omega Smp på distans för nån vecka sedan av @kalles888.
Allt gick jätte smidigt både kommunikationen och frakt. Mycket trevlig och jag är även super nöjd med köpet! 100% Good guy:)

Köpte en klocka i 20k- klassen av @kalles888 på distans. Otroligt trevlig, seriös och bra säljare på alla sätt! 100% goodguy och jag skulle inte tveka en sekund över att göra fler affärer i framtiden :)

Har köpt en Rolex på distans. Allt fungerade utan problem, smidig dialog och klockan skickades väl inpackad. 100% GG enligt mig.:)

Köpte en :rolex: 11610 av @kalles888 på distans. Paketet anlände mindre än 24h senare och var utomordentligt tjusigt paketerad! Sammanfattningsvis 10/10 I betyg.

Köpt klocka av @kalles888
Top notch från start till mål.
Trevlig att diskutera med och raka puckar.
Gör mer än gärna business igen, en GG!

Tillbaka
Topp