• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalles888

Maxer

Audemars
2-Faktor
Sålt en Seiko till kalles888. Inga problem! Snabb betalning och trevlig kommunikation, 100% good guy!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
3e gången gillt! Köpt klocka i 10k-klassen av @kalles888 och allt funkade precis lika bra som alla andra gånger.
Super trevlig kille, inga konstigheter. Enkelt och snabbt. Rekommenderas till 1000% .
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Zodiac och som vanligt inga bekymmer, göra gärna fler affärer. Toppennöjd!
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Har gjort ett byte med Kalles. Fullständigt smärtfri affär och mycket trevlig kontakt, snabb leverans och produkter som var som utlovat. Bara positivt att säga om Kalles, gör gärna fler affärer med honom i framtiden :) 100% Good guy!!
 

RKT

Omega
Köpt en IWC Ingy av @kalles888

Supernöjd med affären och klockan! Smidig affär och utförliga svar på de frågor jag hade. Dessutom väldigt trevlig att ha och göra med! 110%GG
 

URlakad

Cartier
2-Faktor
Köpt en Rolex F2F av @kalles888

Jävligt trevlig kille! Snabb, smidig och allt där till! Hade inte tvekat att göra affär igen. 100% GG i min bok!
 

Loda

Omega
Jag köpte en Seiko av Kalles888. Det var rakt igenom snabb och trevlig kommunikation och klockan var i det skick som beskrevs. Allt gott!
 

Linus81

Omega
Skickade ett Crafter Blue till @kalles888 för att han skulle få testa och avgöra om han ville köpa. Han stod för frakten, swish kom på 5 sek. När bandet var framme gjordes affären upp via sms och betalning kom på stört. Det kallar jag 100% GG.
 

Lir

Breitling
Köpte en klocka av Kalles888. I skick enligt beskrivning, trevlig korrespondens och snabb leverans. 100% Goodguy!
 
Topp