• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Kan inte ladda upp bilder på varken mobil eller laptop

ekke

Guld
2-Faktor
Jag har stött på problem som jag misstänker är kopplat till mig som användare av någon underlig anledning.
Jag har sedan igår kväll inte kunnat ladda upp bilder vare sig från mobilen eller laptop.
Får felmeddelande "Hoppsan! Vi stötte på några problem". Det går inte heller att bifoga bilder och sedan lägga in dom som har varit en quick fix tidigare, nu är bifogningsrutan bara svart.
Och ja, cache är rensad och webläsare och enheter är omstartade.

Någon användare som stött på samma problem?

Trodde först jag knäckt nöten som ni andra som växlat webbläsare, men nu får jag samma fel oavsett Chrome (med/utan tillägg) samt Edge.

Spontant känns det som en timeout av något slag, försöker jag öppna en annan sida mot KS medan den står och "tuggar" med uppladdningen så går det knappt att öppna KS i den andra fliken. Så fort bilduppladdningen avbrutits hoppar det igång igen.

Tillbaka
Topp