• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan vi inte sluta med wristshots från bilen, snälla?

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Tycker det låter som ultimata fegisbilen..............
Just precis. Det var min poäng. Funkar bra så länge ingen annan Volvo slår på sina varningsblinkers. Om jag hade kört ett gäng bankrånare i en polisjakt så hade jag gärna kunnat köra igenom en vägspärr utan att bilen automatiskt bromsar samtidigt som jag tar en wristshot att lägga ut på fb.
 
P

Philippe Stern

Guest
Det var kul att få upp pulsen på @Sonnyboy @Psykel @sjökvist @JohanSA @Clark Kent @M.L. @Dennta @spammerstakeahike @Parabellum @15202 och @Pojken från Götet Men nu verkar inte flera hetsa upp sig. Då är det dags för den riktiga bilden. Jag körde i 109 km/h. Galet! Eller hur? Eller? #fakenews #prank #109 #pk #phille #godjul #hets
109low.jpg

Ps. Nu kan du låsa tråden, Denke.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det var kul att få upp pulsen på @Sonnyboy @Psykel @sjökvist @JohanSA @Clark Kent @M.L. @Dennta @spammerstakeahike @Parabellum @15202 och @Pojken från Götet Men nu verkar inte flera hetsa upp sig. Då är det dags för den riktiga bilden. Jag körde i 109 km/h. Galet! Eller hur? Eller? #fakenews #prank #109 #pk #phille #godjul #hets
109low.jpg

Ps. Nu kan du låsa tråden, Denke.

Det är rörande hur mycket du kämpar för att upprätthålla bilden av dig som rebell, och du och Kugghjul gör gemensam sak i att försöka skapa motståndare :)

Men jag får tacka för omtanken, dock jag kan meddela att min puls har varit konstant låg genom hela tråden precis som alltid när det avhandlas ämnen jag inte bryr mig så mycket om. #styrkekram #paranoid #attentionseeker :heart:
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Det var kul att få upp pulsen på @Sonnyboy @Psykel @sjökvist @JohanSA @Clark Kent @M.L. @Dennta @spammerstakeahike @Parabellum @15202 och @Pojken från Götet Men nu verkar inte flera hetsa upp sig. Då är det dags för den riktiga bilden. Jag körde i 109 km/h. Galet! Eller hur? Eller? #fakenews #prank #109 #pk #phille #godjul #hets
109low.jpg

Ps. Nu kan du låsa tråden, Denke.
Förstår inte själv varför min puls skulle ha ökat, men för all del. Såg det mer som att jag gav dig en komplimang för dina ledarskap-skills. Tror du är en sådan person som kan få folk att följa dig i vad som helst oavsett vad det innebär.
PS. Bli inte sektledare eller något dumt. Tänk som Spiderman, with great power comes great responsibility ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Åsa-Nisse lanthandlaren Sjökvisten fattar inte att det låter lika mycket när man drar ut foten ur klaveret. Hahaha! Tror han är vuxen nu när han är 17 år. Så jävla kul att driva med präktiga människor. #snuvad #fool #prank #obstinat
B2ACF63F-5627-40B4-8D30-AE75B5F6C3E7.jpeg
E0E4A27D-C0A7-48A7-B320-8EC4D58CFCF0.jpeg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Att en sån här tråd ens ska behövas är sorgligt. Ta ansvar bakom ratten och låt telefonen vara, det räcker med dumheter.
Är det verkligen så viktigt att få dela med sig av logotyperna från Rolex och Audi på bild så att vissa är beredda att köra på ett barn för en handfull "Gilla"?
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Dags att bumpa upp den här gamla men nog så viktiga tråden och be @Enfant Terrible att läsa det första inlägget för sin egen och inte minst alla vi andras skull. Det har varit mycket bilder innifrån bil ute i trafik på sista tiden ...
Vill bara för säkerhets skull meddela att mina bilder från bilen tas när bilen står stilla. Bra ljus i bilen.
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Dags att bumpa upp den här gamla men nog så viktiga tråden och be @Enfant Terrible att läsa det första inlägget för sin egen och inte minst alla vi andras skull. Det har varit mycket bilder innifrån bil ute i trafik på sista tiden ...
Det kan tyvärr stämma... Jag ska inte skylla ifrån mig eftersom man inte bör göra det öht! Oftast är det stilla, bilkö, otraffikerat etc m pilot assist mm. Men jag håller med! Bättring lovas.
 
Topp