Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är den enda nya klocka (förutom tunorna) som har kanji va? Är inte det konstigt? Man tycker ju att alla jdm seikos borde ha kanji.
Mitt bidrag, var vara tvungen att ha Kanji. SARY055.
Håller helt klart med dig att det är konstigt. Kan inte komma på någon mer modell med kanji.Detta är den enda nya klocka (förutom tunorna) som har kanji va? Är inte det konstigt? Man tycker ju att alla jdm seikos borde ha kanji.
Den var fin. Vad har du den på för armband?En till...
Inget tyvärr. Har inte blivit av att jag köpt något 18mm.Den var fin. Vad har du den på för armband?
Du bara låter den ligga där? Blasphemy!!Inget tyvärr. Har inte blivit av att jag köpt något 18mm.
Grått eller svart nato skulle nog sitta fint.
Är det en z199 jubilee länk? Dom växer inte på träd har jag för mig.Seiko 7540-7000
Är det en z199 jubilee länk? Dom växer inte på träd har jag för mig.
Jasså. Den passade så bra? Nice!
En till...
Ja, det stämmer ju.Jävligt fin! Klart den ska användas!
Jamenvatusan!?!? När du nämnde Citizen så började minnena komma tillbaka om en Citizen med konstiga tecken någonstans i klocklådan.Två Orient ! Men finns det inte en enda Citizen med Kanji på forumet?