Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6306-7001
Alltid bra med dubbletter!Ny 6306-7001 från 1976. En fin årgång.
Vilket skick!!Ny 6306-7001 från 1976. En fin årgång.
Så, nu sitter resten på plats, gäller bara att hitta en passande länk.Inte hela klockan, men i a f.
Då får du se till att få in kanjireservdelsdaghjulet i någon av klockorna!Kvalar med nöd och näppe in - kunglig kvarts på vaxat läder
Trodde jag hade kanji på någon av 7548/6309orna, men icke. Hittade dock ett kanjidaghjul bland de andra hjulen i reservelslådanTyskt, Italienskt, nummer, Kanji, Engelskt och Arabiskt(tror jag) hjul.
Då får du se till att få in kanjireservdelsdaghjulet i någon av klockorna!
(Trevlig kanjikvartsare BTW)
Så klart!Annars en god anledning att skaffa en klocka till
Snygg KQ!Då får du se till att få in kanjireservdelsdaghjulet i någon av klockorna!
(Trevlig kanjikvartsare BTW)
I wish!Snygg KQ!
Its aaaliiiveee!
Fantastisk. Älskar länken. Så mycket snyggare än en AP.Ännu en... 9983-7000 '79
Ser mer arabiskt ut?Stäng tråden, jag är också med i klubben kom jag på
Ser mer arabiskt ut?
Icke. Kanjiklub™ är liksom högsta nivån inom klocksvängen. Crème de la crème. Exklusivt och eftersträvansvärt!Så jag har en klocka i nivån ovan kanjiklub?
Kanske Al-Jaziraklub.Stäng tråden, jag är också med i klubben kom jag på