Psykel
Pandion
Sjukt snygg! Silverwave-klockorna är ruggigt snygga med sina sportdressade boetter och tavlor och stor krona klockan fyra!Finally a member! Väntar bara på lädret nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg! Silverwave-klockorna är ruggigt snygga med sina sportdressade boetter och tavlor och stor krona klockan fyra!Finally a member! Väntar bara på lädret nu...
Tack! Håller med dig i alla punkter ovan.Sjukt snygg! Silverwave-klockorna är ruggigt snygga med sina sportdressade boetter och tavlor och stor krona klockan fyra!
Grym .
Quickset funkar inte så är egentligen bara medlem en timme varje natt
Tack! Den skulle ju må bra av service så den kanske landar hos dig nån gång i framtiden.
Dom är grymt snygga. Är det denna jag köp av dig?7546-603A tror jag . Lite härligt sunkig. Kanske ett nytt glas? Är visst en 6060 inte 603A. Hittade rätt baklock.
Precis . Bezel är bytt men samma klocka . Fått nytt glas sen bilden oxå .Dom är grymt snygga. Är det denna jag köp av dig?
Toppen. Ska bli kul att bli medlem i denna anrika klubb.Precis . Bezel är bytt men samma klocka . Fått nytt glas sen bilden oxå .
Helt sinnessjukt sugen jag blev på en enkel 7548-7000 igen, din ser sådär lagomt härligt stökig ut. Är det en aftermarket oyster-länk?Nybliven medlem.
Helt sinnessjukt sugen jag blev på en enkel 7548-7000 igen, din ser sådär lagomt härligt stökig ut. Är det en aftermarket oyster-länk?
Min födelsedag är inte förrän i augusti men har redan börjat skicka bilder på vintage GS med kanji till min frickvän så hoppas kunna ståltsera med fler bilder i framtiden.
Tråkig bild men manifesterar stålt dubbelt medlemskap.
känner igen den högra
Tråkig bild men manifesterar stålt dubbelt medlemskap.
Och den är en keeper! Kommer aldrig mer ut till försäljning, hur ofta händer det på ks?känner igen den högra
hehe.Och den är en keeper! Kommer aldrig mer ut till försäljning, hur ofta händer det på ks?
Vi är två iafFinns en viss risk att jag hade varit väldigt ensam där
Får för mig att exempelvis SRP-Turtle har kanji på den australiska marknaden.Av ren nyfikenhet, hur många av er har tagit sig tiden att lära er att läsa av dagen?
Samt, är dessa endast JDM eller erbjuds japansk dagvisning även på andra marknader?
Bra fråga! Lördag (blå) och söndag (röd) är lätta. Sen har ju fredag ett trevligt litet hus (dojo?).Av ren nyfikenhet, hur många av er har tagit sig tiden att lära er att läsa av dagen?
Av ren nyfikenhet, hur många av er har tagit sig tiden att lära er att läsa av dagen?