André
Basic
Doyoubi är lördagBra fråga! Lördag (blå) och söndag (röd) är lätta. Sen har ju fredag ett trevligt litet hus (dojo?).
I övrigt flyter dagarna ihop för mig (ungefär som en vanlig arbetsvecka).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Doyoubi är lördagBra fråga! Lördag (blå) och söndag (röd) är lätta. Sen har ju fredag ett trevligt litet hus (dojo?).
I övrigt flyter dagarna ihop för mig (ungefär som en vanlig arbetsvecka).
Intressant ändå, då det antagligen har en efterfrågan oavsett om det är av praktiska skäl eller bara är en allmänt festlig detalj.Får för mig att exempelvis SRP-Turtle har kanji på den australiska marknaden.
Kan vara ett sammanträffande att det blivit så, men en Seiko-samlare från Australien som jag följer på instagram hittade en kanji-turtle i butik där om jag inte missminner mig helt och hållet.Intressant ändå, då det antagligen har en efterfrågan oavsett om det är av praktiska skäl eller bara är en allmänt festlig detalj.
Vackert! Välkommen in i värmen!Jag är äntligen medlem!
Tog bara knappt 2år på KS
Sorry to break your bubble men det där är inte Kanji, den har ett kinesiskt daghjul. Har samma på min NY0040.Nybliven member i Klubb Kanji
Aj aj aj, jag tyckte väl att det var något som inte riktigt stämde. Men då får jag väl köpa mig ytterligare en ny klocka då. Eller så skapar jag en egen Kinaklubb i en ny trådSorry to break your bubble men det där är inte Kanji, den har ett kinesiskt daghjul. Har samma på min NY0040.
Klart att du ska ha en Kanji också men jag tycker ändå att du ska dra igång en kinesiskt daghjul-tråd så kan jag också posta mina klockor där!
Aj aj aj, jag tyckte väl att det var något som inte riktigt stämde. Men då får jag väl köpa mig ytterligare en ny klocka då. Eller så skapar jag en egen Kinaklubb i en ny tråd
Vi är några stycken i Hanzi-klubben
Aj aj aj, jag tyckte väl att det var något som inte riktigt stämde. Men då får jag väl köpa mig ytterligare en ny klocka då. Eller så skapar jag en egen Kinaklubb i en ny tråd
Grymt bra! Wolframkarbid?Min sjuttiotolfte
Klart att du ska ha en Kanji också men jag tycker ändå att du ska dra igång en kinesiskt daghjul-tråd så kan jag också posta mina klockor där!
Ja, det är ju också ett alternativ, haha!... eller så postar vi kina-klockorna bara på söndagar
Av ren nyfikenhet, hur många av er har tagit sig tiden att lära er att läsa av dagen?
Söndag: två släckta ögon, vilodagenSorry to break your bubble men det där är inte Kanji, den har ett kinesiskt daghjul. Har samma på min NY0040.