Inte Kanji, men iaf medlem i den väldigt närbesläktade Hanzi-klubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skapa en egen tråd, istället för att snylta på dennaInte Kanji, men iaf medlem i den väldigt närbesläktade Hanzi-klubben
Finns en viss risk att jag hade varit väldigt ensam därSkapa en egen tråd, istället för att snylta på denna
Finns en viss risk att jag hade varit väldigt ensam där
Hur gjorde du för att få tag på extra datum/dag hjul? Finns det ställen som säljer eller plockar du från klockor?Kvalar med nöd och näppe in - kunglig kvarts på vaxat läder
Trodde jag hade kanji på någon av 7548/6309orna, men icke. Hittade dock ett kanjidaghjul bland de andra hjulen i reservelslådanTyskt, Italienskt, nummer, Kanji, Engelskt och Arabiskt(tror jag) hjul.
Jädrar vad snygg den dinkan är får man fråga vad det är för ref?Bara kanji . Vet inte om den står rätt ?
6619-8100 . Till salu kanske ?Jädrar vad snygg den dinkan är får man fråga vad det är för ref?
Bara kanji . Vet inte om den står rätt på rätt dag dock .
Då står den på torsdag nu
Vad skulle en sån gå på?6619-8100 . Till salu kanske ?
Snygg länk.Också en 6619, män 8120.
Snygg länk.
Stor skillnad med ny bezel! Tack självEn Orange till, tack till @Ormet för en smidig affär, ny bezel och passande nato, och Kanji förstås.
Kolla Köp&Sälj. Ligger en fin blå King Seiko kvarts ute där, som jag precis bestämde mig för att inte buda på.Måste se till att bli medlem. Vilka fina klockor...
Tack för tipset!Kolla Köp&Sälj. Ligger en fin blå King Seiko kvarts ute där, som jag precis bestämde mig för att inte buda på.
https://klocksnack.se/threads/seiko-king-quartz-0853-8001.78704/