Då många verkar ha koll på Kaplans auktioner, att dom finns menar jag. Så tänkte jag, att jag skapar en tråd där man kan ställa frågor beträffande klockor som ligger på just kaplans, och som är på G att gå på auktion. Tanken är, att här kan man förhoppningsvis få hjälp med vissa objekt som man är intresserade av, innan man kanske lägger sitt bud. Här kan du fråga om klockan har rätt tillbehör, tex, är länken på klockan tidsenlig, är skicket bra, sitter det rätt tavla osv.
Att alla inte kommer att digga denna tråd är ju fullt naturligt, då man kanske inte är sugen att skylta med sitt köp, men det kan ju vara bra att man får lite matnyttig information oavsett kan jag tycka. För är man inte intresserad själv, så måste det väl vara kul om man kanske kan hjälpa en forummedlem att få hjälp, och på så vis kanske det hjälper till att man köper klockan.
Kanske tom blir en tråd där man ser till att man inte bjuder mot varandra, men det visar väl sig hur det blir med det!
Jag har en fråga angående denna länk som sitter på denna 16753, att det är rätt refernsnr: på länken och på ändlänkarna vet jag, men står 14 för att det skulle vara 14k på guldet?!