Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tissot WorldTimerÖverlag väldigt alldagliga objekt. Hjälp mig hitta något som står ut? Försöker hitta något i ren tristess men kan seriöst inte ens hitta något att hoppas på.
Mjo. Gillade den och den lilla Movadon. Men skicket känns inte riktigt där. Lumet ser småtråkigt ut på WT.Tissot WorldTimer
Dvs återförsäljare. En osåld gammal klocka helt enkelt om jag får gissa.Logines för 390k. Någon som kan historiken där? Skulle tillhört en agent?
Mycket fin sådan ocksåDvs återförsäljare. En osåld gammal klocka helt enkelt om jag får gissa.
Well.. den var ny. Tråkig radium burn på en överlag ganska tråkig tavla. Inbillar mig att någon kanske har en lite mer spännande tavla som också är NOS lös. But who knows..Mycket fin sådan också
Kändes väl hyfsat rätt? Om man nu är happy med utbytesdelar.Galet att 1675:an med allt utbytt gick för 90k innan avgift.
Köpte du Lemania?Fint skick, och det är naturligtvis det folk betalar för, men en av de tråkigare 13ZN. Sen och generisk design. Riktigt bra betalt.
Nej. Sitter väldigt nöjd med min twin-pusher. Inte så såld på varken vita ubåtstavlor eller single-pushers generellt.Köpte du Lemania?
Billig 16800. Trodde patina på safirsport var hett.
Enkelt fixat.Patina är hett, utbytta visare inte lika hett.
Enkelt fixat.
Kostar inte många korvören.Att hitta ett par visare samma nyans? Då blir den väl inte lika billig längre ?
Den var iaf fin. Som det ska vara.37800 för en Seiko 6105
Låter bra tycker jag.37800 för en Seiko 6105
Ja superfint skick = helt jävla oanvändbar för mig.Den var iaf fin. Som det ska vara.
Tss. Så hårt liv lever du inte.Ja superfint skick = helt jävla oanvändbar för mig.
Nä det gör jag inte men jag är en sån fegis när det gäller orepade klockor. Började nästan böla när det blev en repa på insert på en SMP 300 som jag fick ny år 2000Tss. Så hårt liv lever du inte.
Den är en helt annan sak.Nä det gör jag inte men jag är en sån fegis när det gäller orepade klockor. Började nästan böla när det blev en repa på insert på en SMP 300 som jag fick ny år 2000
Ja. Om jag skulle repa en 6105 för närmare 40 så skulle jag bli helt förstörd hoppa från Västerbron.Den är en helt annan sak.
Strunt. Det är en klocka som ska vara repig. Inte som den var NOS. Den hade tålt användning.Ja. Om jag skulle repa en 6105 för närmare 40 så skulle jag bli helt förstörd hoppa från Västerbron.
Precis, därför jag köpte en färdigrepad.Strunt. Det är en klocka som ska vara repig. Inte som den var NOS. Den hade tålt användning.
Åldrad med behag.Precis, därför jag köpte en färdigrepad.