• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karlskronaklockan

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Har av säkra källor info om att Kakan Hermansson är reserv ifall Gina skulle få förhinder.
För tidigt att skämta om sådana saker. Känns som om det var bara i fredags som hon plötsligt dök upp i teverutan, i någon slags tågvagn, och jag tvingades slänga mig över soffbordet i jakt på fjärrkontrollen.
Vet inte vem av henne och Jimmie jag ser tända ljus på julafton dock. Pest/Kolera, och all det där...

Tillbaka till ämnet...
Hur gick det egentligen till när allting barkade åt helvetet? Jag blev nog medlem här precis i "brytet" mellan allting Todd gör är fantastiskt och vart fan är högafflarna?
Oavsett vilket så känns det en smula osannolikt att klockan någonsin skulle dyka upp i händerna på sina beställare!
 

Camo00

Patek
För tidigt att skämta om sådana saker. Känns som om det var bara i fredags som hon plötsligt dök upp i teverutan, i någon slags tågvagn, och jag tvingades slänga mig över soffbordet i jakt på fjärrkontrollen.
Vet inte vem av henne och Jimmie jag ser tända ljus på julafton dock. Pest/Kolera, och all det där...

Tillbaka till ämnet...
Hur gick det egentligen till när allting barkade åt helvetet? Jag blev nog medlem här precis i "brytet" mellan allting Todd gör är fantastiskt och vart fan är högafflarna?
Oavsett vilket så känns det en smula osannolikt att klockan någonsin skulle dyka upp i händerna på sina beställare!
Främst beror det väl på mycket snack och ingen klocka...
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
HEPP!
Baltic Shield Zulu Wrst_Logo_zps72ovhvof.jpg

http://forums.watchuseek.com/f74/ne....html#/forumsite/20758/topics/1870506?page=23
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Hörrni alla gnällspikar. Oaktat hur egen designen egentligen är så ser den faktiskt rätt trevlig ut.
Däremot verkar den gode Todd fortsätta tala i tredje person i WUS tråden :rolleyes:
Det är säkert inget större fel på kvalitén, eftersom det är en Lego-klocka. En klocka där man plockar de delarna man vill ha, och sedan sätts den ihop i Kina.
Det är själva marknadsföringen som folk har stört sig på. Falska användare som har hyllat projektet. En massa påståenden om hur unik klockan är, och att den fortfarande befann sig på prototypstadiet, ett år senare.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Episode 1

WTF...wheee do I get fakking started!!? Watches with rubber straps are for fakking cilldren! 'N' for some fakking reason, you wankers think that rolex watches less then 39 fakking millimeters are OK.. Well sorry to tell you but they are for ladys!

:D

Så tillräckligt med off topic
 

Babinus

Cartier
För en kurir inom Ap-posten är det knepigt nu. Jag har ett paket adresserat till:

Kit Walker
Skull Cave
Deep Forests

Avs: T. Fredrikssen. USA
Innehåll: Watch

Men vem fan ska jag ge paketet till? Behåller det till klarhet bringats i denna fråga.
 
Topp